ggfinances

Բրենդինգի հանճարը. մաս 1

Փետրվար 13, 2012 6:08 pm 3 մեկնաբանություններ

«Մասսայական արտադրություն կազմակերպելու համար հարկավոր է հավաքել բոլոր ինժեներներին և նրանց շատ լավ վճարել» (Անդրե Գյուստավ Սիտրոեն):

Առաջին ավտոմեքենան, որը թողարկվել է սերիական արտադրությամբ և որի դիմացին առկա էր մեքենայի լոգոտիպը եղել է Citroёn-ը 1919թ-ին:

Սիտրոենը սկսեց արտադրել իր մեքենաներն ու անմիջապես դրանից հետո հարց առաջացավ՝ ինչպե՞ս դրանք վաճառել: Այս հոդվածում կներկայացնեմ Ձեզ այն մեթոդները, որոնք կիրառվեցին Անդրե Սիտրոենի կողմից և շարունակվում են կիրառվել մինչ օրս:

Մարդկանց վրա ազդելու համար նա օգտագործում էր բազմաթիվ միջոցներ, մասնավորապես ամեն ամիս նա գնում էր ֆրանսիական ամենաշատ վաճառվող թերթի էջերն ու մեքենայի նկարներ տեղադրում այնտեղ: Նրա փրոմոութերները փողոցում անվճար բաժանում էին ֆլայերներ, իսկ կինոթատրոններում առաջին անգամ ցուցադրվեց նրա գովազդը, որը մինչև Անդրեն ոչ ոք չէր արել: Նա կազմակերպում էր վիկտորինաներ ու լոտոներ, որի գլխավոր մրցանակը բնականաբար մեքենան էր: Երբ նա ստացավ իր մեքենաների վերաբերյալ առաջին բողոքները, Անդրեն միանգամից ստեղծեց մի գրքույկ, որում մանրամասն նկարագրված էր մեքենայի կառուցումը, իսկ վերնագիրը հետևյալն էր` «այն այնքան հեշտ է, որ կարող է պատրաստվել նաև կնոջ կողմից»: Անդրեն առաջինն էր, որ տեսավ կանանց որպես իր ապրանքի հեռանկարային թիրախային խումբ: Արդյունքում, նրա մեքենաները հայտնվում էին կանանց համար նախատեսված բոլոր ամսագրերում, որտեղ երևում էր նրա մեքենայի նուրբ կանացի նկարը: Բնականաբար դա իր արդյունքը տվեց: Կանայք, որոնք ինքնուրույն իրենց համար մեքենա էին գնում, ընտրում էին միայն Citroёn:

3 տարբերակ մեր հոդվածներին բաժանորդագրվելու համար

Մուտքագրեք Ձեր E-mail-ը


RSS բաժանորդագրություն

3 մեկնաբանություններ

Թողնել մեկնաբանություն