«Փոխիր կյանքդ-2»


Սա հեղինակի՝ «Փոխիր կյանքդ» գրքի շարունակությունն է: Անձնական փորձի, իրական պատմությունների և հեղինակային առակների միջոցով ներկայացվում է, թե ինչպես կարելի է երջանիկ լինել և սկսել հաջողության ճանապարհը` ապրելով Հայաստանում:

   

 

Անձնային աճ

10 փաստեր սթրեսի մասին

Ժպիտը նվազեցնում է սթրեսի հորմոնները և ամրացնում է իմունային համակարգը` արյան մեջ բաց թողնելով առողջարար հորմոններ:

Սթրեսը կապված է մահվան 6 հիմնական պատճառների հետ` սրտային հիվանդություններ, թոքերի քաղցկեղ, ներքին օրգանների հիվանդություններ, դժբախտ պատահարներ, լյարդի ցիրոզ և ինքնասպանություն:

2009 թվականին CNN-ի հարցումը ցույց տվեց, որ սթրեսի համար մեկ պատճառը մի շարք երկրներում փողն է: Ամենաշատ փողի կարիք ունեցող երկրներից էին` Մալազիա, Չինաստան, Սինգապուր, ԱՄՆ, ամենաքիչը` Ռուսաստան, Ֆրանսիա, Իտալիա:

Այն, որ սթրեսից մազերը սպիտակում են, չի համապատասխանում իրականությանը: Սթրեսից մազերը կարող են թափվել:

Սթրեսի ժամանակ բիբերը լայնանում են` փորձելով հավաքել ավելի շատ տեսողական ինֆորմացիա իրավիճակի մասին:

Ալկոհոլն ու ծխախոտը չեն օգնում սթրեսից, այլ միայն ավելացնում են այն:

Տղամարդիկ ավելի շատ են ենթարկվում սթրեսային հիվանդությունների, քան կանայք:

Մեղքի զգացումը թուլացնում է իմունային համակարգը:

Սթրեսից առավել շատ տառապում են գերծանրաբեռնված մարդիկ, այսպես կոչված «աշխատանքի թմրամոլները»:

Շոկոլադը, ընկույզը և բանանը բարձրացնում են տրամադրությունը և օգնում են պայքարել սթրեսի դեմ:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»