Ստարտափ

Որոշել ե՞ք ստեղծել թեմատիկ սոցցանց

Ճապոնական m3.com սոցցանցն աշխարհի ամենամեծ սոցիալական ցանցն է բժիշկների համար: Դրանում գրանցված են մոտ 200 000 բժիշկներ, ընկերությունը ցուցակված է Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում և դրա շուկայական արժեքն է մի քանի տասնյակ միլիարդ դոլար:

Սոցիալական ցանցերի թեման միշտ էլ հետաքրքրել է ինտերնետ գործարարներին, քանի որ աչքի առաջ են զրոյից հաջողության հասած մի շարք սոցցանցեր, որոնց արժեքը գնահատվում է միլիարդավոր դոլարներով: Սակայն ստեղծել նոր Ֆեյսբուք, Թվիթեր կամ Ինսթագրամ գրեթե անհնար է, քանի որ այս հսկաներն արդեն գրավել են շուկան: Այդ պատճառով նոր սոցցանցեր ստեղծող ստարտափները հիմնականում կենտրոնանում են երկու տիպի սոցցանցերի վրա՝ լոկալ և թեմատիկ: Լոկալ սոցցանցերի հայտնի օրինակներ կան, օրինակ, Ռուսաստանում կամ Չինաստանում: Իսկ թեմատիկ սոցցանցեր ստեղծվում են ամեն օր: Դրանք նախատեսված են երաժիշտների, ավտոսիրողների, խոհարարների, տուրիզմի սիրահարների և բազմաթիվ այլ խմբերի համար: Ռուսական այդպիսի երկու սոցցանցերի մասին պատմող տեսանյութ էլ ներկայացնում եմ ձեզ:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ, օգտակար կարծիքներ ստանալու Թրութլի հարթակի համահիմնադիր:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»