Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության պատմություններ

Facebook.Մարկ Ցուկերբերգի հաջողությունը

2008 թվականին Forbes ամսագիրը հրապարակում է աշխարհի ամենահարուստ մարդկանց ցուցակը: 785-րդ տեղը զբաղեցնում է Facebook սոցիալական ցանցի հիմնադիր, 23-ամյա Մարկ Ցուկերբերգը: Իր 1,5 միլիարդ դոլարով նա դառնում է պատմության մեջ ամենաերիտասարդ միլիարդատերը:

Սկզբում Facebook-ը նախատեսված էր որպես Հարվարդի ուսանողների շփման միջոց: Բայց որոշ ժամանակ անց այստեղ արդեն կարող էին գրանցվել բոլոր դպրոցականներն ու ուսանողները: Գլխավոր պայմանը էր հանդիսանում էլեկտրոնային հասցեի առկայությունը edu տիրույթում, որը վկայում էր անձի պատկանելիությունը կրթական սեկտորին: Շուտով ռեսուրսը դուրս է գալիս կրթական շրջանակներից` օրեցօր հավաքելով ավելի մեծ լսարան: Ժամանակի ընթացքում նրա հեղինակությունն այնքան է աճում, որ Մարկը ստիպված է լինում թողնել ուսումը և ամբողջովին նվիրվել դրան: Նա սկսում է փնտրել ներդրողներ:

Facebook-ի հաջողությանը հավատում է PayPall վճարային համակարգի հիմնադիրներից մեկը` Պիտեռ Տիլը, որը ներդնելով ծրագրի մեջ 500 հազար դոլար, դառնում է ծրագրի առաջին ներդրողը: Նրան հետևում են մի շարք այլ ներդրողներ: 2007 թվականին Facebook-ի բաժնետոմսերի 1,6%-ը գնում է Microsoft-ը: Գործարքի արժեքը կազմում է 240 միլիոն դոլար: Այդ գործարքով Microsoft-ը ձեռք է բերում Facebook-ում գովազդի վաճառքի բացառիկ իրավունքներ մինչև 2011 թվականը: 2010 թվականի փետրվարի 4-ին լրանում է Facebook-ի 6-ամյակը: Այժմ այն համարվում է աշխարհում ամենահեղինակավոր սոցիալական ցանցը, որում գրանցված են մոտ 400 միլիոն անդամ:

Մարկ Ցուկերբերգը ծնվել է Նյու Յորքի հարուստ թաղամասերից մեկում: Նա միակ տղան էր ընտանիքի չորս երեխաներից: Համակարգչի և ծրագրավորման նկատմամբ հետաքրքրությունը նրա մոտ առաջանում է դպրոցի ցածր դասարաններում: 9-րդ դասարանում Մարկը ստեղծում է ամերիկյան հանրահայտ «Risk» խաղի համակարգչային տարբերակը: Գրեթե նույն ժամանակ էլ՝ նա ընկերոջ հետ գրում է ոչ մեծ հավելում Winamp ծրագրի համար: Երբ նրանք ծրագիրը տեղադրում են ինտերնետում, Microsoft-ը նրանց մոտ 2 միլիոն դոլար է առաջարկում ծրագրի համար, սակայն ընկերները հրաժարվում են գործարքից` նշելով, որ «ոգեշնչումը» չի վաճառվում:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»