Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության գաղտնիքներ

Սթիվ Ջոբս. հաջողության հասնելու 12 կանոններ

Սթիվ Ջոբսը Apple ընկերության 3 հիմնադիրներից մեկն է: Նա ոչ հարուստ ընտանիքից է, երբեք չի ստացել բարձրագույն կրթություն և այդ պատճառով էլ նրա հաջողությունը Միացյալ Նահանգներում բարձր է գնահատվում: Այսօր Սթիվը իր երկրի խորհրդանիշներից մեկն է, ամերիկյան երազանքի մարմնավորում: Երիտասարդ ընկերություն` հայտնի դարձած տեխնոլոգիաների զարգացման ժամանակաշրջանի սկզբում, և նույնքան երիտասարդ և համարձակ հիմնադիր: 80-ական թվականների սկզբում Սթիվ Ջոբսը ԱՄՆ-ի ամենաերիտասարդ միլլիոնատերն էր:

1984 թվականին նա վիճում է Apple ընկերության նախագահ Ջոն Սկալիի հետ (որին ժամանակին ինքն էր ընդունել): Դա բերում է նրան, որ Սթիվին հեռացնում են իր իսկ ստեղծած ընկերությունից (այդ պահին Apple-ը բաժնետիրական ընկերություն էր, այնպես որ այդպիսի ընթացքը լիովին հնարավոր էր):

Բայց Ջոբսը ընկճված մնում է ընդամենը մի քանի շաբաթ: Դրանից հետո նա ամբողջովին տրվում է նոր աշխատանքին` Next ընկերության բացմանը, թողարկելով համակարգիչներ կրթական հաստատությունների համար: Պետք է նշել, որ Next-ը անհաջողությունների է մատնվում և սկսում է միայն ուտել Սթիվի մնացած վերջին միջոցները: Այդ ժամանակ էլ նա «Աստղային պատերազմներ» ֆիլմի ռեժիսոր Ջորջ Լուկասից ձեռք է բերում ոչ մեծ Pixar ընկերությունը, որը զբաղվում էր հատուկ էֆֆեկտներ մշակող համակարգիչների արտադրությամբ: Այդ ժամանակ Սթիվը դեռ չգիտեր, որ Pixar-ը դառնալու է աշխարհի ամենահաջողակ ընկերություններից մեկը:

Pixar-ի հաջողությունները սկսվում են այն ժամանակ, երբ Սթիվը գրեթե կանգնած էր սննկացման եզրին: Այդ ժամանակ դուրս է գալիս “Խաղալիքների պատմություն” մուլտֆիլմը` առաջին համակարգչային մուլտֆիլմը, որը ցուցադրվելու էր մեծ էկրանների վրա: Մուլտֆիլմը մեծ հաջողություններ է ունենում:
1996 թվականին Apple-ը, որը կործանման եզրին էր գտնվում, ետ է կանչում Սթիվին և 1997 թվականից սկսվում է ընկերության վերելքը: Այսօր Apple-ը հանդիսանում է համակարգիչների, բջջային հեռախոսների և ծրագրային ապահովման շուկաներում հզորագույն ընկերություններից մեկը: Իսկ Սթիվ Ջոբսը հայտնի է որպես համակարգչային բիզնեսում աշխարհի ամենահեղինակավոր մարդկանցից մեկը: Իր հաջողությունների մասին խոսելիս Սթիվը նշում է մի քանի կանոններ, որոնք օգնել են նրան հասնելու հաջողության:

Սթիվ Ջոբսի կանոնները

  • Զբաղվեք սիրելի գործով: Գտեք ձեր իրական կիրքը և փոխեք աշխարհը դեպի ավելի լավը: Աշխատանքը լավ անելու միակ միջոցը այն սիրելն է:
  • Մի եղեք այնպես, ինչպես բոլորը: Մտածեք ոչ ստանդարտ: Ավելի լավ է ծովահեն լինել, քան սովորական նավաստի:
  • Ինչով էլ դուք զբաղվելու լինեք, աշխատեք ամեն ինչ հնարավորին չափ լավ անել: Հաջողությունը իր ետևից բերում է այլ հաջողություններ, այդ պատճառով ենք մենք բոլորս ձգտում դրան: Աշխատանքի ընդունեք մարդկանց, որոնք անընդհատ ձգտում են կատարելության:
  • Վերլուծություններ արեք: Երբ դուք ստեղծում եք կամ աշխատանքի եք անցնում որևէ ընկերությունում, կազմեք ինչպես ձեր, այնպես էլ ընկերության ուժեղ և թույլ կողմերի ցուցակը:
  • Նախաձեռնող եղեք: Անընդհատ առաջ գնալու նոր հնարավորություններ փնտրեք: Մտքեր կուտակեք, որոնք պահանջում են արագ և վճռական գործողություններ և սկսեք դրանք իրագործել: Ավելի հաճախ ամենադժվարը առաջին քայլն անելն է: Ուղղակի արեք դա: Խիզախություն ունեցեք հետևելու ձեր սրտի թելադրանքին և կանխազգացումներին:
  • Սկսեք փոքրից, բայց երազեք մեծի մասին: Մի զբաղվեք միաժամանակ մի քանի բանով: Սկզբում սկսեք որոշ պարզ գործերից և աստիճանաբար անցեք ավելի բարդերին: Եվ միշտ մտածեք ապագայի մասին:
  • Ձգտեք դառնալ շուկայի առաջատարը: Ինչով էլ դուք զբաղվեք, պետք է ունենաք առաջատար տեխնոլոգիաները: Եթե գոյություն ունի ավելի առաջատար տեխնոլոգիա, օգտագործեք այն` ուշադրություն չդարձնելով այն բանին, որ ուրիշ ոչ ոք դա չի օգտագործում: Եղեք առաջինը և դարձրեք այդ տեխնոլոգիան ձեր ոլորտի ստանդարտը:
  • Կենտրոնացեք վերջնական արդյունքի վրա, քանի որ մարդիկ գնահատում են ձեր գործերի արդյունքները: Եղեք որակի չափանիշ: Գովազդեք ձեր մրցակցային առավելությունները: Եթե պոտենցիալ հաճախորդները չիմանան դրանց մասին, նրանք չեն գնի ձեր ապրանքը: Հատուկ ուշադրություն դարձրեք դիզայնի վրա:
  • Ձգտեք հետադարձ կապ հաստատել տարբեր աղբյուրների հետ: Յուրաքանչյուր մարդ ինչ-որ օգտակար բան կարող է ասել ձեզ: Կենտրոնացեք նրանց վրա, ովքեր օգտագործում են ձեր ապրանքը: Առաջին հերթին լսեք ձեր գնորդներին:
  • Նորարարություններ մտցրեք: Հենց նորարարություններն են տարբերում առաջնորդին մնացածներից: Օգտագործեք ձեր ժամանակի 50%-ը ինչ-որ նոր բան ստեղծելու համար: Բայց միաժամանակ ասեք «ոչ» հազարավոր այլ մտքերին, որպեսզի այնպես չստացվի, որ դուք զբաղվում եք չափից ավելի շատ նորարարություններով: Կենտրոնացեք իսկապես կարևոր նախագծերի վրա: Ձեր շուրջը հավաքեք մարդկանց, որոնք ցանկանում են ստեղծել լավագույն ապրանքներն աշխարհում: Ստեղծեք կորպորատիվ մշակույթ` հիմնվելով նոր ապրանքներ ստեղծելու սկզբունքի վրա: Շատ ընկերություններում աշխատում են բազմաթիվ հիանալի ինժեներներ և այլ խելացի մարդիկ: Բայց պետք է լինի ինչ-որ ձգողական ուժ, որը բոլորին կմիավորի:
  • Անհաջողություններից դասեր քաղեք: Երբեմն նորարարություններ մտցնելով դուք սխալներ եք թույլ տալու: Ամենաճիշտը դրանք շուտ ընդունելն է և եթե պարզվի, որ տվյալ ուղղությունը տանում է դեպի փակուղի, ուղղեք ձեր ջանքերը այլ ուղղությամբ:
  • Անընդհատ սովորեք: Միշտ էլ կա “ինչ-որ մի բան”, որը պետք է իմանալ: Տարբեր մտքերի շուրջ քննարկումներ արեք այլ մարդկանց հետ: Սովորեք գնորդներից, մրցակիցներից և գործընկերներից: Եթե ձեր գործընկերը ձեզ դուր չի գալիս, սովորեք սիրել նրան: Գտեք մի բան, ինչի համար նրան կարելի է գովաբանել և օգուտ քաղեք դրանից:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

4 մեկնաբանություն

  • Shat shnorhakalutyun hetaqrqir hodva&i hamar. Erevi mer azgakicneri hamar hetaqrqir klini ayn paste, vor Steve Jobse vordegrvel ev me&acel e haykakan entaniqum: Mayre: Clara Jobs (Hakobian) , hayre : Paul Jobs (Hakobian).

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»