Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ժամանակի կառավարում

Պլանավորեք ձեր ժամանակը

Բոլորս էլ գիտենք, թե ինչ արագ է երբեմն «թռնում» ժամանակը: Թվում է, թե հենց նոր զարթնեցինք, բայց չենք էլ հասցնում ինչ-որ բան անենք, երբ արդեն մթնում է: Դա կրկնվում է նաև հաջորդ օրը, մյուս օրը, դրա հաջորդ օրը: Եվ այդպես անցնում են օրեր, ամիսներ, տարիներ:
 Կան մարդիկ, որոնք իրենց ժամանակը պլանավորում են ամիսներով կամ տարիներով, կան մարդիկ, որոնք ընդհանրապես չեն պլանավորում, իսկ կան նաև այնպիսինները, որոնք իրենց ժամանակը պլանավորում են օրերով կամ ժամերով: Արդեն չեմ հիշում թե որտեղ, բայց մի տեղ կարդացել եմ, որ հայտնի շվեդ գործարար, միլիարդատեր Ինգվար Կամպրադը իր օրը պլանավորում է 15-ական րոպեներով:
  Այս հոդվածում կփորձեմ օգնել ձեզ հասկանալ ժամանակի պլանավորման կարևորությունը և տալ պրակտիկ խորհուրդներ` ինչպես պլանավորել ժամանակը:

Հիշեք, որ ժամանակի պլանավորումը թույլ է տալիս ավելի արդյունավետ դարձնել ձեր կյանքը: Ինչպե՞ս: Առաջինը, դուք հասցնում եք ավելի շատ գործ անել օրվա ընթացքում: Երկրորդը, դուք բացառում եք այն տարբերակը, որ ինչ-որ գործ կարող եք մոռանալ, քանի որ այդ ամենն արդեն գրված է մի տեղ: Եվ երրորդը, պլանավորելով ձեր ժամանակը, դուք առանձնացնում եք կարևոր գործերը ոչ կարևորներից: Իսկ դա շատ կարևոր է: Հակառակ դեպքում, դուք ողջ օրվա ընթացքում կարող եք զբաղվել ինչ-որ բանով, որն ընդհանրապես կարևոր չէ` նույնիսկ առանց այդ մասին գիտակցելու: Իսկ ժամանակի պլանավորման դեպքում, դուք որպես կանոն սկզբում անում եք կարևոր գործերը և վերջում միայն, եթե ժամանակ է մնում, անցնում եք ոչ կարևորներին:

«Շատ լավ», -կասեք դուք,- «ժամանակը պլանավորել պետք է, բայց ինչպե՞ս անել դա»: Տալիս եմ ընդամենը 1 խորհուրդ, որն ինձ շատ է օգնում:

  1. Ամեն օր պլանավորեք ձեր հաջորդ օրը: Այսինքն, ի՞նչ կիսատ գործեր ունեք, որոնք պատրաստվում եք անել վաղը: Վերցրեք թղթի մի կտոր և նշեք բոլոր այդ գործերը դրա վրա: Հնարավոր է, որ դրանք բոլորը միանգամից չհիշեք: Ոչի՛նչ: Եթե ինչ-որ պահի ինչ-որ պակաս բան հիշեք, միանգամից ավելացրեք դա թղթի վրա: Մի՛ հետաձգեք, քանի որ մեծ է հավանականությունը, որ նույնիսկ մի քանի վայրկյան հետո դրա մասին կարող եք մոռանալ:

    Հաջորդ օրը առավոտյան վերցրեք թղթի այդ կտորը և պարզեք, թե ինչ ունեք անելու այսօր: Օրվա ընթացքում միշտ պահեք այդ թուղթը ձեզ մոտ: Ժամանակ առ ժամանակ նայեք այն, որպեսզի ոչինչ բաց չթողնեք: Եթե ինչ-որ գործ եք անում, ջնջեք այն թղթի վրայից: Եվ թուղթը գցեք միայն այն ժամանակ, երբ բոլոր գործերը ջնջված կլինեն: Իսկ եթե այնուամենայնիվ օրը վերջանում է, բայց դեռ կիսատ գործեր ունեք, տեղափոխեք դրանք հաջորդ օր` գրելով հաջորդ օրվա թղթի վրա: Այդպես, դուք երբեք բաց չեք թողնի ոչ մի գործ:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

3 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»