Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Մարդիկ պատրաստ են վճարել լավ փաթեթավորման համար

Ինչի վրա եք դուք առաջին հերթին ուշադրություն դարձնում, երբ նոր մարդ եք հանդիպում: Իհարկե` նրա արտաքին տեսքի: Եվ հետո միայն նոր, շփվելով նրա հետ ավելի երկար, սկսում եք ուշադրություն դարձնել նրա բնավորությանը, ինտելեկտուալ հնարավորություններին, շարժուձևին և այլն: Համաձայն ե՞ք, որ նույն կանոնը գործում է նաև բիզնեսում: Այսինքն, մարդիկ, որոնք ապրանք են գնում, առաջին հերթին ուշադրություն են դարձնում դրա փաթեթավորմանը: Կամ մարդիկ, որոնք օգտվում են ինչ-որ ծառայություններից, նույնպես առաջին հերթին ուշադրություն են դարձնում դրա «փաթեթավորմանը»: Գիրք գնելիս դուք սկզբում նայում եք գրքի կազմին և հետո նոր բովանդակությանը: Սառնարան գնելիս դուք սկզբում նայում եք դրա արտաքին տեսքին և հետո նոր ծանոթանում տեխնիկական տվյալներին: Նոր վարսահարդար ընտրելիս ձեզ սկզբում հրապուրում է գեղեցկության սրահի արտաքին տեսքը և հետո նոր վարսահարդարի վարպետությունը:

Երկու միանման ապրանքներից մարդիկ կգնեն այն, որն ավելի գեղեցիկ է փաթեթավորված: Իսկ տարբեր ապրանքների ու ծառայությունների առատության պակաս այսօր չկա: Երբ Չինաստանը բացեց իր դռները աշխարհի համար, դրանում արտադրված ապրանքները ողողեցին ողջ աշխարհը: Նաև, այսօր բացվում են տասնյակ խանութներ, գեղեցկության սրահներ, ուսումնական կենտրոններ, սննդի կետեր և դրանց մեծ մասը մատուցում են ծառայություններ կամ վաճառում են ապրանքներ, որոնք ընդհանուր առմամբ շատ չեն տարբերվում մյուս առաջարկներից, համենայնդեպս` հասարակ մարդու աչքի համար տեսանելի կետերով: Եվ միակ բանը, որը նման դեպքում մնում է` վաճառել նույն ապրանքը կամ մատուցել նույն ծառայությունը, որը վաճառում կամ մատուցում են ուրիշները, բայց արդեն ավելի գեղեցիկ փաթեթավորմամբ:

Մինչև ապրանքի որակի հետ ծանոթանալը, մարդուն պետք է հրապուրի դրա արտաքին տեսքը, այլապես մարդը կարող է ուղղակի անցնել դրա կողքով: Պետք չէ ափսոսալ գումարներ ծախսել գեղեցիկ փաթեթավորման համար: Իհարկե, եթե ապրանքը կամ ծառայությունը չունի որակ, ապա ժամանակի ընթացքում այն անպայման «կբացահայտվի» և դրան չի փրկի նույնիսկ ամենաինքնատիպ փաթեթավորումը: Բայց եթե կա որակ և կան մրցակիցներ, ապա գեղեցիկ ու ինքնատիպ փաթեթավորումը կարող է դառնալ ձեր հաջողության գրավականը և առանձնացնել ձեզ բոլորից:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»