Եթե կարդացել եք իմ նախորդ գրքերը, ապա այս մեկն ընթերցելիս ժամանակավորապես մոռացեք դրանք: Սա մոտիվացիոն գիրք չէ: Ընթերցելիս զգացմունքները փոփոխական կլինեն: Ներկայացված որոշ մտքերի հետ դուք անմիջապես չեք համաձայնվի, որոշ մտքերի հետ չեք համաձայնվի ընդհանրապես: Սակայն գրքի նպատակը իմ ներկայացրած մտքերն ընդունելը և դրանք ձերը դարձնելը չէ: Նպատակն այլ է. փորձենք մտածել ինքնուրույն՝ կտրվելով համամարդկային ընդհանուր մտածողությունից: Փորձենք ընդլայնել մեր գիտակցության սահմանները: Հուսով եմ՝ գիրքն օգտակար կլինի և կտեղափոխի ձեր մտածողությունը նոր հարթություն: Ընթերցեք և վերլուծեք ինքնուրույն: Այն ձեզ ոչինչ չի պարտադրում, ընդամենը հնարավորություն է տալիս ճանապարհորդել դեպի մեկ այլ իրականություն:


   


Մարքեթինգ

Գովազդի հայրերը. Դեյվիդ Օգիլվի

Դեյվիդ Օգիլվին գովազդային ոլորտի ամենահայտնի մարդկանցից մեկն է: 1962 թվականին «Time»-ը բնութագրում է նրան որպես «ամենահայտնի հրաշագործը ժամանակակից գովազդի ոլորտում»: «French Magazine» ամսագիրը դասել է նրան Համաշխարհային արդյունաբերական հեղաշրջման գործում ամենամեծ ներդրումն ունեցած այնպիսի «հսկաների» շարքում, ինչպիսիք են Ադամ Սմիթը, Թոմաս Էդիսոնը, Կառլ Մարքսը, Ջ.Ռոկֆելեր-ավագը և այլն:

Ծնվել է Անգլիայում 1911թ.-ին (մահացել է 1999թ.-ին), բայց իր հեղինակությունը ձեռք է բերել Ամերիկայում: Իր ընկերության մասնաճյուղերը բացել է ավելի քան 30 երկրներում: Դեռևս կենդանության օրոք նրան հաջողվել է փառք ու պատվի արժանանալ և անձամբ համոզվել իր ստեղծագործ սկզբունքների ճշմարտացիության մեջ:

Հոդվածի 2-րդ մասում ներկայացնում ենք Դեյվիդ Օգիլվիի մեջբերումներից մի քանիսը, որոնցից մենք բոլորս կարող ենք շատ բան սովորել:

  • Գնորդը հիմար չէ — դա քո կինն է:
  • Գովազդը կարող է համոզել մարդուն գնել անորակ ապրանք, բայց միայն մեկ անգամ:
  • Եթե խոսում են գովազդի մասին, դա վատ գովազդ է: Եթե խոսում են ապրանքի մասին, դա լավ գովազդ է:
  • Մեծ գաղափարները — սովորաբար պարզ գաղափարներն են:
  • Որքան բարձր է գինը, այնքան ավելի ցանկալի է դառնում ապրանքը գնորդի աչքերում:
  • Գովազդի նպատակը մարդկանց զվարճացնելը չէ, այլ նրանց ապրանք վաճառելը:
  • Երբեք մի ստեղծեք այնպիսի գովազդ, որը դուք չէիք ցանկանա, որ տեսնեին ձեր ընտանիքի անդամները: Դուք երբեք չէիք խաբի ձեր կնոջը: Մի խաբեք նաև իմ կնոջը:
  • Արդյունավետ գովազդում ներդրված մեկ միլիոնն ավելի շատ է վաճառում, քան անարդյունավետ գովազդում ներդրված տաս միլիոնը:
  • Հաճախորդը ստանում է այն գովազդը, որին նա արժանի է:
  • Դուք չեք կարող ստիպել մարդկանց գնել ձեր ապրանք — դուք կարող եք միայն հետաքրքրություն առաջացնել նրանց մոտ գնելու այդ ապրանքը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

10 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

«Ոչ ստանդարտ» գիրք

Մեր օրերում մարդիկ իրենց ժամանակի մեծ մասը տրամադրում են աշխատանքին և գումար վաստակելուն: Ժամանակի մյուս մասը, երբ նրանք չեն աշխատում, աշխատանքով են զբաղված նրանց մտքերը: Ես միշտ դեմ եմ եղել առավոտից մինչ ուշ երեկո աշխատելուն՝ լավ արդյունքներ ունենալու համար: Դրա փոխարեն պետք է ստեղծել արդյունավետ համակարգեր, որոնց շարժիչ գործոնը ժամանակը չէ: Ժամանակի ավելացած մասը կարելի է օգտագործել մտածելու, վերլուծելու նպատակով: Ժամանակի որոշակի հատված անպայման պետք է տրամադրել մտածելուն:

 
error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»