Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Առաջի՛ն անգամ Հայաստանում

Ոչ, այս հոդվածը ինչ-որ նոր ծառայության մասին չէ և ոչ էլ նոր ապրանքատեսակի, իսկ թե ինչի մասին է այն, կհասկանաք շուտով:

Տարբեր գովազդներում կարծում եմ հանդիպած կլինեք նման արտահայտություններ՝ «Առաջին անգամ Հայաստանում», «Առաջին բլոգն այլմոլորակայինների մասին» (իմիջիայլոց, լավ միտք է նոր, թեմատիկ բլոգի համար), «Առաջին անգամ շնչող լվացքի մեքենա Հայաստանում» և այլն: Այստեղ առանցքայինը «Առաջին անգամ» արտահայտությունն է: Ընդհանրապես, գովազդային տեքստերը կազմելիս, կան արտահայտություններ, որոնք գրավում են մարդկանց ուշադրությունը: Դրանցից են օրինակ «Ուշադրությո՛ւն», «Ակցիա՛», «Աննախադե՛պ առաջարկ» և այլն: Դրանք իրոք ազդում են մարդու գիտակցության վրա և ստիպում են նրան շարունակել դիտել գովազդը, բայց կոնկրետ «Առաջին անգամ Հայաստանում» արտահայտությունն ինձ վրա հակառակ ազդեցությունն է թողնում: Ինչո՞ւ:

Ընդհանրապես ես կողմ եմ, որ գովազդային տեքստերը կազմելիս, դրանք լինեն այնպիսին, որ «ինչ-որ բան տան» գնորդին կամ հաճախորդին: Այսինքն, մարդը գովազդը լսելիս կամ դիտելիս, պետք է օգուտ տեսնի իր համար: Գովազդը պետք է լինի հաճախորդա-կողմնորոշված (կարծում եմ նոր բառ է 🙂 ), այլ ոչ թե ինքնա-կողմնորոշված: Իսկ «Առաջին անգամ Հայաստանում» արտահայտությունն ավելի շատ ընդգծում է հենց գովազդատուին, իր վրա է գրավում ողջ ուշադրությունը, այլ ոչ թե հաճախորդի շահերի: Երբ ես նման արտահայտություններ եմ լսում, իմ ենթագիտակցությունում նման պատկեր է ձևավորվում՝ կազմակերպություն, որն ուզում է անպայման ընդգծել, որ ինքն առաջինն է Հայաստանում, եսասիրության ինչ-որ աստիճան: Իսկ հաճախորդին ի՞նչ, որ դուք առաջինն եք Հայաստանում, կարևորը՝ ինչ եք դուք առաջարկում և ինչ նա կարող է «քաղել» դրանից:

Կա նաև հարցի երկրորդ կողմը: Երբեք մի ասեք առաջինը, եթե դուք համոզված չեք, որ առաջինն եք: Կան կազմակերպություններ, որոնք ներկայացնում են ինչ-որ ապրանք կամ ծառայություն որպես առաջինը, բայց իրականում նրանք լրջորեն չեն էլ ուսումնասիրել շուկան, որպեսզի հասկանան, իրոք իրենք առաջինն են, թե ոչ: Օրինակ, եթե դուք բացում եք 3D-կինոթատրոն Հայաստանում և դեռ չեք հանդիպել մեկ այլ նման կինոթատրոնի, ապա դա դեռ չի նշանակում, որ այդպիսին չկա և պետք չէ միանգամից մեծ շրիֆտով գրել ԱՌԱՋԻՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ: Միգուցե Կապան քաղաքում կա ևս մեկ 3D-կինոթատրոն, որի մասին դուք ուղղակի տեղյակ չեք և դուրս է գալիս, որ այդպես դուք խաբում եք հաճախորդին: Իսկ հաճախորդին, ընդհանուր առմամբ, հնարավոր չէ խաբել: Վաղ թե ուշ «սուտը» կբացահայտվի և դուք կտպավորվեք հաճախորդի գիտակցությունում որպես բացասական կազմակերպություն և նա հետագայում կխուսափի ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները ձեռք բերելուց, որքան էլ որ դրանք լավը լինեն:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

3 մեկնաբանություն

  • привет Грач джан, интересная точка зрения )) мне кажется,что это просто отчаяний шаг компании хоть как-то привлеч внимание потребителей.Ты прав это неграматний подход, но согласись что среди клиентов во всяком случе в Армении как-то мало таких лиц как ты или я чтоб когда они видели эту фразу первые в Армении у них зараждалос неготивные эмоции

    • Համաձայն եմ, շատերի ուշադրությունը դա կգրավի, բայց անկախ ամեն ինչից` անձամբ ես իմ ընկերության համար նման գովազդ չէի անի:

      • Գիտեք երբ է դա ծիծաղելի հնչում? Երբ այսպիսի գովազդ անում է մենաշնորհ հանդիսացող ընկերությունը /Արցախի միակ բջջային ցանցի օպերատորը/ 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»