Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Անձնային աճ

10 փաստեր սթրեսի մասին

Ժպիտը նվազեցնում է սթրեսի հորմոնները և ամրացնում է իմունային համակարգը` արյան մեջ բաց թողնելով առողջարար հորմոններ:

Սթրեսը կապված է մահվան 6 հիմնական պատճառների հետ` սրտային հիվանդություններ, թոքերի քաղցկեղ, ներքին օրգանների հիվանդություններ, դժբախտ պատահարներ, լյարդի ցիրոզ և ինքնասպանություն:

2009 թվականին CNN-ի հարցումը ցույց տվեց, որ սթրեսի համար մեկ պատճառը մի շարք երկրներում փողն է: Ամենաշատ փողի կարիք ունեցող երկրներից էին` Մալազիա, Չինաստան, Սինգապուր, ԱՄՆ, ամենաքիչը` Ռուսաստան, Ֆրանսիա, Իտալիա:

Այն, որ սթրեսից մազերը սպիտակում են, չի համապատասխանում իրականությանը: Սթրեսից մազերը կարող են թափվել:

Սթրեսի ժամանակ բիբերը լայնանում են` փորձելով հավաքել ավելի շատ տեսողական ինֆորմացիա իրավիճակի մասին:

Ալկոհոլն ու ծխախոտը չեն օգնում սթրեսից, այլ միայն ավելացնում են այն:

Տղամարդիկ ավելի շատ են ենթարկվում սթրեսային հիվանդությունների, քան կանայք:

Մեղքի զգացումը թուլացնում է իմունային համակարգը:

Սթրեսից առավել շատ տառապում են գերծանրաբեռնված մարդիկ, այսպես կոչված «աշխատանքի թմրամոլները»:

Շոկոլադը, ընկույզը և բանանը բարձրացնում են տրամադրությունը և օգնում են պայքարել սթրեսի դեմ:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»