Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ժեստերի լեզուն

Ժեստերի լեզուն. ափերի շփում

Ափերի շփման միջոցով մարդիկ սովորաբար ցույց են տալիս իրենց դրական սպասումները: Խաղատանը զառեր նետող մարդը շփում է դրանք ափերի մեջ ի ցույց նրան, որ նա սպասում է հաղթանակի: Միջոցառման կամ սեմինարի վարողը շփում է ափերը մինչև հայտարարելը. «Մենք անհամբերությամբ սպասում ենք մեր հաջորդ մասնակցի ելույթին», իսկ ոգևորված վաճառքի գործակալը ներխուժում է պետի աշխատասենյակ և ափերը շփելով հուզախառը հայտարարում. «Մենք հենց նոր մեծ պատվեր ստացանք, շե՛ֆ»: Սակայն երբ օրվա վերջում ձեր սեղանին է մոտենում մատուցողը և ձեռքերը շփելով հարցնում «Ուրիշ ի՞նչ կցանկանայիք, պարոն», ապա նրա ժեստերը ցույց են տալիս այն, որ նա ակնարկում է թեյավարձի:

Արագությունը, որով շփվում են ափերը, ազդարարում է այն մասին, թե որքանով է մարդը տվյալ իրավիճակում սպասում դրական արդյունքների: Ենթադրենք, դուք ուզում եք տուն գնել և դիմում եք անշարժ գույքի գործակալին: Այն բանից հետո, երբ դուք ներկայացնում եք նրան, թե ինչ տուն է ձեզ անհրաժեշտ, նա արագ շփելով ափերը ասում է. «Ես հենց այդպիսի մի տուն ունե՛մ ձեզ համար»: Դրանով գործակալն ազդարարում է այն, որ գործարքը ձեռնտու կլինի ձեզ համար: Իսկ ի՞նչ զգացողություն կունենաք դուք, եթե նա ափերը դանդաղ շփելով ասի ձեզ, որ հիանալի տարբերակ ունի ձեզ համար: Նա կամ ձեզ խորամանկ կթվա կամ անազնիվ և դա ձեզ մոտ զգացում կառաջացնի, որ սպասվելիք գործարքն ավելի շատ ձեռնտու է նրան, քան ձեզ:

Վաճառքի գործակալներին սովորեցնում են, որ երբ նրանք օգտագործում են այդ ժեստն այն պահին, երբ ներկայացնում են իրենց ապրանքը կամ ծառայությունը հավանական հաճախորդին, նրանք պետք է անեն այդ շարժումն արագ, որպեսզի չվախեցնեն գնորդին: Իսկ երբ նման ժեստ անում է գնորդը և հայտարարում. «Տեսնենք-տեսնենք, թե ինչ կա ձեզ մոտ», ապա դա նշանակում է, որ գնորդը ենթադրում է, որ դուք նրան կառաջարկեք ինչ-որ լավ բան և ավելի հավանական է՝ նա կկատարի գնումը: Միայն մեկ զգուշացում: Եթե ձմռանը կանգառում դուք տեսնում եք մի մարդու, որը շփում է ափերը, ապա պարտադիր չէ որ դա նշանակի, որ նա անհամբերությամբ սպասում է ավտոբուսին: Երևի նա ուղղակի սառել է:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»