Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Անձնային աճ

Barcamp 2012

Վաղը և մյուս օրը՝ շաբաթ և կիրակի, Ամերիկյան համալսարանում կսկսվի Barcamp 2012-ը: Ովքեր ծանոթ չեն Barcamp-ին, կարճ ներկայացնեմ՝ Barcamp-ը հնարավորություն է, որպեսզի ՏՏ ոլորտի մարդիկ ու ընկերությունները ներկայացնեն իրենց գաղափարներն ու նախագծերը, իրենց նորարարությունները, նաև կապ հաստատեն միմյանց հետ և շփվեն: Անցյալ տարվա Barcamp-ին ես առաջին անգամ էի մասնակցում և միջոցառումը դուրս եկավ: Ինչո՞ւ: Որովհետև Barcamp-ում ստեղծարար մթնոլորտ է տիրում, այնտեղ հավաքվում են մարդիկ, ովքեր սիրում են ստեղծել: Եվ կարևոր չէ, թե ինչ են նրանք ստեղծում՝ կայք, ծրագիր, ավտոմատ համակարգ, ռոբոտ, թե մեկ այլ բան: Կարևորն այն է, որ մարդիկ, որոնք այդ ամենը տեսնում են՝ ոչ միայն պրակտիկ գիտելիքներ են ձեռք բերում, այլ նաև ոգևորվում են և ձգտում են ինչ-որ բան էլ իրենք ստեղծեն: Այսինքն, մթնոլորտը մոտիվացնում է: Իսկ մոտիվացիան այն է, ինչը հաճախ պակասում է մեծ նախագծեր ստեղծելու համար:

Barcamp-ին ես երկու օրն էլ ներկա եմ լինելու: Ոչ մի ներկայացում չեմ անի, սակայն հաճույքով կհետևեմ բոլոր ներկայացումներին, կփորձեմ ինչ-որ բան սովորել և ուղղակի լավ ժամանակ անցկացնել: Անցյալ տարվա Barcamp-ից մի քանի ներկայացումներ եմ հիշում: Օրինակ, մեջս լավ տպավորվել է mocak.am-ի ներկայացումը, երբ կայքը դեռ նոր էր բացվել, սակայն ուղիղ 1 տարի անց այն մանկական ժամանցային լավագույն կայքերից է: Հիշում եմ նաև adnet.am և adverox.com գովազդային հարթակների ներկայացումները, քանի որ կոնտեքստային գովազդը հայկական բովանդակությամբ կայքերում դա այն է, ինչը հետաքրքրում է վեբ ոլորտում ակտիվ շատ մարդկանց և ընկերությունների: Barcamp 2011-ի ընթացքում իմացա iphoto.am լուսանկարչական հիանալի կայքի, Հայ բաց իրավաբանական բլոգի և մի շարք այլ կայքերի մասին, որոնց նախկինում ծանոթ չէի: Բավական հետաքրքիր անցան դիզայներական, մասնավորապես վեբ դիզայնի թեմայով ներկայացումները: Շատ լավ հիշում եմ Կարեն Վարդանյանի ներկայացումը մարդկանց մտածելակերպի, վարձու աշխատանքի և բիզնեսի մասին: Մի խոսքով… Barcamp-ում շատ բան կա սովորելու, մնում է միայն ցանկություն ու ժամանակ ունենալ, դուրս գալ տանից և հասնել այնտեղ 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

8 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»