Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության պատմություններ

Երիտասարդ ինտերնետ միլիոնատերեր. Ջեյք Նիքել

2000թ-ին, 20 տարեկան հասակում Ջեյք Նիքելը բացում է threadless.com կայքը, որն իրենից ներկայացնում էր սպորտային վերնաշապիկների օնլայն-խանութ: Այդ ժամանակ Ջեյքը սովորում էր քոլեջում՝ արվեստի բաժնում: Մի անգամ, համացանցում նա հանդիպում է սպորտային վերնաշապիկների դիզայնի մրցույթի մասին հայտարարության: Առանց լուրջ հույսեր փայփայելու՝ Ջեյքը ուղարկում է ժյուրիին իր աշխատանքը և զբաղեցնում է 1-ին տեղը: Չնայած այդ մրցույթից նա ոչինչ չի ստանում, բայց նրա գլխում փայլատակում է մի միտք՝ դրանով կարելի է փող աշխատել: Գաղափարը կայանում էր հետևյալում՝ բացել կայք, որտեղ այցելուն ինքն է որոշում սպորտային վերնաշապիկի դիզայնն ու գնահատում այն:

Նախագիծը սկսելու համար Ջեյքը ներդնում է $500, մոտ այդքան էլ ավելացնում է նրա ընկերը՝ Ջեյքոբ Դեհարթը: Շուտով Ջեյքի գլխավորությամբ անց է կացվում առաջին մրցույթը, որտեղ նկարիչներն ու դիզայներները կարող էին ներկայացնել իրենց աշխատանքները: Մոտ 100 նկարներից ընտրվում են 5-ը, որոնցից յուրաքանչյուրը հայտնվում է նոր վերնաշապիկների վրա: 2001թ-ի հունվարին բոլոր վերնաշապիկներն արդեն վաճառված էին՝ յուրաքանչյուրը $12-ով:

Մրցույթները դառնում են պարբերաբար: Ջեյքը կայքում ավելացնում է 1-ից 5 բալային համակարգում գնահատման հնարավորություն և այդուհետ այցելուներն իրենք կարող էին գնահատել նկարները: Այդպես հոբին դանդաղորեն վերածվում է բիզնեսի և կայքը սկսում է եկամուտ բերել: 2002թ-ին այն կազմում է մոտ $100 հազ, իսկ կայքում գրանցված մասնակիցների թիվը հասնում է 10 հազարի: Ամենակարևորն այն էր, որ նախագիծը սկսել էր ինքն իրեն զարգանալ: 2004թ-ին կայքում գրանցված էր արդեն մոտ 70 հազար մասնակից, իսկ 2008թ-ին վաճառքի ծավալն անցնում է $30 մլն-ը: Այսօր կայքում գրանցված է ավելի քան 1 մլն մարդ, իսկ ընկերությունում աշխատում են մոտ հինգ տասնյակ երիտասարդ աշխատողներ:

Ահա այսպիսի մի պատմություն ինտերնետ բիզնեսի, նորարարության և եռանդուն երիտասարդի մասին: Կարդացեք, ոգևորվեք և գործեք 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

5 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»