Գրքեր անձնային աճի մասին

Այս գրքերը ծնվեցին այն փոփոխությունների արդյունքում, որոնք տեղի ունեցան մի մարդու ներսում: Առաջին փոփոխությունը կապված էր կյանքի հանդեպ վերաբերմունքի, երկարաժամկետ նպատակները հասկանալու հետ: Փոփոխությունն ամփոփվեց «Փոխիր Կյանքդ» գրքում: Երկրորդ փոփոխությունը կապված էր բնավորության հետ. կամ մենք ղեկավարում ենք մեր բնավորությունը, կամ այն ղեկավարում է մեզ: Փոփոխության արդյունքում ծնվեց «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գիրքը: Երրորդ փոփոխությունը կապված էր աշխարհայացքի ընդլայնման հետ: Մեր մտածողությունը սահմանափակվում է այն միջավայրով, որում մենք ապրում ենք, որը գիտենք: Երբ կտրվում ես այդ միջավայրից, հնարավորություն ես ձեռք բերում աշխարհն այլ կերպ տեսնել, այլ կերպ մտածել: Մտածողության աճն ամփոփվեց «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքում: Դեռ փոփոխություններ կան առջևում…


   


Օգտակար խորհուրդներ

Ինչպես բարձրացնել տրամադրությունը

Մարդու տրամադրությունը հետաքրքիր բան է: Թվում է՝ ամեն ինչ լավ է, քիչ առաջ դու ուրախ էիր, ոգևորված, բայց մեկ էլ տեսնում ես արդեն անտրամադիր ես և ոչինչ անելու ցանկություն չունես: Այդ փոփոխական տրամադրությունը կարող է կրկնվել օրվա ընթացքում մի քանի անգամ: Սովորաբար երջանիկ մարդկանց մոտ դա ավելի քիչ է լինում, իսկ այն մարդկանց մոտ, ովքեր հոգսերի ու խնդիրների պակաս չունեն, տրամադրության անկումն ավելի հաճախ է պատահում: Տալիս եմ մի քանի խորհուրդներ, թե ինչ անել նման դեպքերում:

Ազատվեք անորոշությունից: Երբ Ձեր անելիքները շատ են, բայց Դուք չեք հասկանում՝ ո՞րն է կարևոր և որը ոչ, ի՞նչ հերթականությամբ անել, արդյո՞ք ժամանակը կհերիքի և այլն, և այլն, նման անորոշությունից Ձեր տրամադրությունը կարող է ընկնել: Իսկ որպեսզի այն վերականգնվի, կարգավորեք Ձեր անելիքները, պլանավորեք օրը, արեք այնպես, որ ամեն ինչ պարզ լինի:

Թերթեք հին նկարները: Լավ հիշողությունները բարձրացնում են մարդու տրամադրությունը: Բացեք Ձեր ալբոմներից մեկը և վերհիշեք բոլոր այն լավ պահերը, որոնք Ձեր կյանքում եղել են:

Նշեք սպասելի օրերը: Պատից օրացույց կախեք և դրա վրա կարմիր շրջանակի մեջ վերցրեք բոլոր այն օրերը, որոնց դուք սպասում եք: Դրանք կարող են լինել Ձեր ծննդյան, հանգստի մեկնելու, միջոցառման մասնակցելու կամ ընկերների հետ հանդիպելու օրերը: Երբ տրամադրություն չեք ունենում, պարզապես դիտեք այդ օրացույցը:

Բացեք պատուհանը: Մաքուր օդն ու արևի ճառագայթները կարող են բարձրացնել Ձեր տրամադրությունը: Երբ անտրամադիր եք, պարզապես մոտեցեք պատուհանին, բացեք այն և 10-15 րոպե դուրս նայեք: Թույլ տվեք թարմ օդն ու արևի ճառագայթները թափանցեն ներս:

Ծիծաղաշարժ ֆիլմ դիտեք: Չկա վատ տրամադրության դեմ պայքարի ավելի լավ միջոց, քան ծիծաղը: Իսկական ծիծաղը կրճատում է սթրեսը: Ժամանակ գտեք ծիծաղաշարժ ֆիլմ կամ տեսանյութ դիտելու համար: Ծիծաղեք լիաթոք:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

3 մեկնաբանություն

  • Ոչ մի բանի լավը կամ վատը չկա,ամեն ինչ կախված է նրանից ,թե դու ինպես ես տրամադրված դրան:համենայնդեպս,ես այդպես եմ գտնում:

  • Կարծում եմ վատ տրամադրության դեպքում նաև պետք է մտածել այն մասին, որ բոլոր դժվարություններն ու խնդիրները անցողիկ են և մնալու են անցյալում:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»