Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

10 ընկերություններ, որոնք մտել են մեր կյանք

Կան ընկերություններ, որոնք այնպես խորն են մտել մեր կյանք, որ առանց դրանց մենք մեզ արդեն չենք պատկերացնում: Մենք խմում ենք Lipton թեյ կամ Nescafe սուրճ, ուտում ենք Lays և Doritos չիպսեր, մեր սեղանից անպակաս են Coca Cola-ն, Sprite-ն ու Fanta-ն, մենք ծամում ենք Orbit կամ Juicy Fruit, ուտում ենք Snickers, Mars և Bounty, սափրվում ենք Gillete-ով, մազերը լվանում Head & Shoulders-ով, հագնում La Coste կամ Boss: Իսկ Դուք գիտեի՞ք, որ L’Oreal-ը պատկանում է Nestlé-ին, կամ KFC-ին PepsiCo-ին կամ էլ Pedigree-ն Mars-ին: Որպեսզի հասկանաք այս ընկերությունների ողջ մասշտաբը, դիտեք այս նկարը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

3 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»