Եթե կարդացել եք իմ նախորդ գրքերը, ապա այս մեկն ընթերցելիս ժամանակավորապես մոռացեք դրանք: Սա մոտիվացիոն գիրք չէ: Ընթերցելիս զգացմունքները փոփոխական կլինեն: Ներկայացված որոշ մտքերի հետ դուք անմիջապես չեք համաձայնվի, որոշ մտքերի հետ չեք համաձայնվի ընդհանրապես: Սակայն գրքի նպատակը իմ ներկայացրած մտքերն ընդունելը և դրանք ձերը դարձնելը չէ: Նպատակն այլ է. փորձենք մտածել ինքնուրույն՝ կտրվելով համամարդկային ընդհանուր մտածողությունից: Փորձենք ընդլայնել մեր գիտակցության սահմանները: Հուսով եմ՝ գիրքն օգտակար կլինի և կտեղափոխի ձեր մտածողությունը նոր հարթություն: Ընթերցեք և վերլուծեք ինքնուրույն: Այն ձեզ ոչինչ չի պարտադրում, ընդամենը հնարավորություն է տալիս ճանապարհորդել դեպի մեկ այլ իրականություն:


   


Մարդկանց հետ շփում

Յուրաքանչյուր մարդ ուսուցիչ է

Մեր կյանքում հանդիպող յուրաքանչյուր մարդ ուսուցիչ է: Մեկը սովորեցնում է մեզ երջանիկ լինել, մյուսը սովորեցնում է ներել, երրորդը սովորեցնում է ուրախանալ հասարակ բաներով: Ինչ-որ մեկն էլ ընդհանրապես ոչինչ չի սովորեցնում, այլ հակառակը` «կոտրում է» մեզ: Բայց դրանով նա սովորեցնում է մեզ լինել ուժեղ: Մեկի հետ մի քանի վայրկյան խոսելով մենք մի ոլորտից ենք գիտելիք ստանում, մյուսի հետ խոսելով` այլ ոլորտից: Մեկը սովորեցնում է մեզ հանդիպումներից չուշանալ, մյուսը` դանդաղ ուտել, երրորդը` հաճախ հանգստանալ, չորրորդն էլ մեզ շախմատ խաղալ է սովորեցնում:

Ցանկացած մարդ, որը նույնիսկ մի քանի ակնթարթով մեր կյանքում հայտնվում է, մեզ ինչ-որ բան է տալիս: Այդ պատճառով, գնահատեք բոլոր մարդկանց: Չկան անպիտան մարդիկ, կան մարդիկ, որոնց պարզապես մենք լավ չենք ճանաչում և չգիտենք, թե ինչ կարող ենք նրանցից սովորել: Երբ մարդկանց նայում ես վերևից, դու չես կարող նրանցից սովորել: Մի արեք այդպես: Յուրաքանչյուր մարդուն վերաբերվեք որպես ուսուցչի, որից դուք պետք է ինչ-որ բան քաղեք:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

«Ոչ ստանդարտ» գիրք

Մեր օրերում մարդիկ իրենց ժամանակի մեծ մասը տրամադրում են աշխատանքին և գումար վաստակելուն: Ժամանակի մյուս մասը, երբ նրանք չեն աշխատում, աշխատանքով են զբաղված նրանց մտքերը: Ես միշտ դեմ եմ եղել առավոտից մինչ ուշ երեկո աշխատելուն՝ լավ արդյունքներ ունենալու համար: Դրա փոխարեն պետք է ստեղծել արդյունավետ համակարգեր, որոնց շարժիչ գործոնը ժամանակը չէ: Ժամանակի ավելացած մասը կարելի է օգտագործել մտածելու, վերլուծելու նպատակով: Ժամանակի որոշակի հատված անպայման պետք է տրամադրել մտածելուն:

 
error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»