Եթե կարդացել եք իմ նախորդ գրքերը, ապա այս մեկն ընթերցելիս ժամանակավորապես մոռացեք դրանք: Սա մոտիվացիոն գիրք չէ: Ընթերցելիս զգացմունքները փոփոխական կլինեն: Ներկայացված որոշ մտքերի հետ դուք անմիջապես չեք համաձայնվի, որոշ մտքերի հետ չեք համաձայնվի ընդհանրապես: Սակայն գրքի նպատակը իմ ներկայացրած մտքերն ընդունելը և դրանք ձերը դարձնելը չէ: Նպատակն այլ է. փորձենք մտածել ինքնուրույն՝ կտրվելով համամարդկային ընդհանուր մտածողությունից: Փորձենք ընդլայնել մեր գիտակցության սահմանները: Հուսով եմ՝ գիրքն օգտակար կլինի և կտեղափոխի ձեր մտածողությունը նոր հարթություն: Ընթերցեք և վերլուծեք ինքնուրույն: Այն ձեզ ոչինչ չի պարտադրում, ընդամենը հնարավորություն է տալիս ճանապարհորդել դեպի մեկ այլ իրականություն:


   


Մարքեթինգ

Լավ բրենդինգ

Գիտե՞ք ինչ եմ ես հասկանում լավ ընկերություն, լավ արտադրանք, լավ բրենդինգ և լավ մարքեթինգ ասելով: Երբ տեսնեք տեսանյութը, թե ինչ է կատարվում ԱՄՆ-ի խանութներում, երբ Apple-ը պատրաստվում է վաճառքի հանել նոր iPad-ը, երբ տեսնեք մարդկանց այդ հերթերը, ոգևորությունն ու սպասումները, կարծում եմ կհասկանաք: Հզոր ընկերությունները, որոնք ունեն հզոր բրենդինգ և մարքեթինգ, «չեն խնդրում» սպառողներին, որպեսզի նրանք ձեռք բերեն իրենց արտադրանքը: Նրանք ստեղծում են այնպիսի արտադրանք և այնպես են ներկայացնում մարդկանց, որ մարդիկ իրենք խնդրեն այդ արտադրանքը: Լավ բրենդինգն այն է, երբ մարդիկ անհամբերությամբ են սպասում քո նոր ապրանքին, որը դեռ չկա, և հերթ են կանգնում խանութների առջև, երբ այն պատրաստվում է վաճառքի: Լավ բրենդինգն այն է, երբ մարդկանց առօրյան առանց քո ապրանքի ինչ-որ տեղ անհարմար է դառնում. նրանք զգում են, որ ինչ-որ բան պակաս է: Լավ բրենդինգն այն է, երբ դու ձգտում ես գնել, այլ ոչ թե քեզ վաճառում են:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի և ինքնազարգացման գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ» և «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

«Ոչ ստանդարտ» գիրք

Մեր օրերում մարդիկ իրենց ժամանակի մեծ մասը տրամադրում են աշխատանքին և գումար վաստակելուն: Ժամանակի մյուս մասը, երբ նրանք չեն աշխատում, աշխատանքով են զբաղված նրանց մտքերը: Ես միշտ դեմ եմ եղել առավոտից մինչ ուշ երեկո աշխատելուն՝ լավ արդյունքներ ունենալու համար: Դրա փոխարեն պետք է ստեղծել արդյունավետ համակարգեր, որոնց շարժիչ գործոնը ժամանակը չէ: Ժամանակի ավելացած մասը կարելի է օգտագործել մտածելու, վերլուծելու նպատակով: Ժամանակի որոշակի հատված անպայման պետք է տրամադրել մտածելուն:

 
error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»