Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հետաքրքիր է

Ինչպես ստեղծվեց միկրոալիքային վառարանը

Գիտեի՞ք արդյոք, որ միկրոալիքային վառարանը հայտնաբերվել է պատահական: Ինչպես ընդունված է, ինչ-որ մեկը հայտնվել էր ճիշտ ժամանակին ճիշտ վայրում: Եվ այդ ինչ-որ մեկը Պերսի Լեբարոն Սփենսերն էր:

Նա աշխատում էր «Raytheon» լաբորատորիայում: Պաշտոնական վարկածի համաձայն, երբ նա անցնում էր աշխատող մագնետրոնի կողքով, ինչ-որ ծակոցներ էր զգում: Նրա գրպանում հալչում էին սառնաշաքարները (леденец): Մյուսների մոտ հալչում էին շոկոլադե կոնֆետները, իսկ հագուստի մետաղական մասերը՝ տաքանում: Իրականում, եթե սառնաշաքարներն ու շոկոլադը հալչեին, Սփենսերը դժվար թե կենդանի մնար՝ ստանալով ճառագայթման մահացու քանակ: Տաքանալ կարող էր փայլաթիթեղը (фольга), որի մեջ փաթաթված էր քաղցրավենիքը և այդ ժամանակ արդեն կենդանի Սփենսերը կարող էր ուշադրություն դարձնել նման տաքության վրա: Ամեն դեպքում, Սփենսերին շատ էր հետաքրքրում, թե ինչու է այդպես լինում, և նա սկսեց մի շարք ուսումնասիրություններ անցկացնել: Դա 1946 թվականն էր:

Աշխատանքի արդյունքը մագնետրոն պարունակող մետաղական արկղն էր: Իր հայտնագործությունը Սփենսերը որոշեց օգտագործել սնունդը տաքացնելու համար: Հայտնագործության համար Սփենսերը ստացավ միանվագ վճար ընկերությունից՝ երկու դոլար: Իսկ «Raytheon»-ը 1946թ-ին արտոնագրեց գյուտը:

Նորույթով հետաքրքրվեց ԱՄՆ-ի պաշտպանության նախարարությունը: Շուտով զինվորական ճաշարաններում հայտնվեցին միկրոալիքային սարքավորումները: Իրենց 3000 դոլար արժողությամբ՝ երկաթյա այդ արկղերը կշռում էին 340կգ: Սակայն երկար կատարելագործման արդյունքում վառարանը տեղափոխվեց խոհանոց: 1955 թվականին ամերիկյան «Tappan Company» ընկերությունը ներկայացրեց առաջին կենցաղային միկրոալիքային վառարանը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»