Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

13 խորհուրդ ստարտափերին. Պոլ Գրեհեմ

Պոլ Գրեհեմը բավական հայտնի անձնավորություն է բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում: Նա ստեղծել է մի շարք հաջողված ստարտափներ և պարբերաբար խորհուրդներ է տալիս բոլոր այն մարդկանց, ովքեր ուզում են ստարտափ սկսել: Ահա դրանցից տասներեքը.

1. Ունեցեք լավ համահիմնադիրներ: Համահիմնադիրները բիզնեսում նույնքան կարևոր են, որքան գտնվելու վայրն անշարժ գույքի համար (որքան այն լավն է, այնքան մեծ է տունը վաճառելու հավանականությունը): Հիմնադիրներից է կախված ընկերության հաջողությունը սկզբնական փուլում: Սկսելուց հետո դուք հեշտությամբ կարող եք ձևափոխել գաղափարը, բայց հիմնադիրներին փոխել` չի հաջողվի: Ընկերության հաջողությունը գրեթե միշտ կախված է նրանցից: Մի սխալվեք գործընկերոջ ընտրության հարցում:

2. Սկսեք արագ: Սկսեք նախագիծը որքան հնարավոր է արագ: Պատճառն այն չէ, որ անհրաժեշտ է պրոդուկտը որքան հնարավոր է շուտ շուկա դուրս բերել: Պարզապես միայն սկսելուց հետո դուք կարող եք հասկանալ, թե ինչպիսին պետք է լինի ձեր պրոդուկտը: Նախագիծը գործարկելուն նախորդող ժամանակահատվածը դուք իզուր եք վատնում: Շուտ սկսելու գլխավոր առավելությունն այն է, որ դուք դեպի ձեր նախագիծ կգրավեք օգտվողներ:

3. Տվեք ձեր գաղափարին զարգացման հնարավորություն: Միայն գաղափար ունենալը բավարար չէ: Այն պետք է նաև իրագործել: Թույլ տվեք ձեր գաղափարին զարգանալ, այլապես այն «կմարի»: Դա նման է շարադրություն գրելուն, երբ մտքերը ծնվում են աշխատանքի ընթացքում:

4. Հասկացեք ձեր օգտվողներին: Պոլ Գրեհեմն առաջարկում է մտքում պատկերացնել ուղղանկյուն, որի մի կեսն իրենից ներկայացնում է ձեր օգտվողների թիվը, իսկ մյուս կեսը` թե որքանով է ձեր պրոդուկտը բարելավելու նրանց կյանքը: Որքան մեծ լինի երկրորդի դերը, այնքան ավելի շատ օգտվողներ հնարավոր կլինի ներգրավել: Ընդ որում, բիզնեսն այդ առումով նման է գիտությանը` ավելի բարդ է մտածել հարցերը, քան դրանց պատասխանելը: Դժվար է հասկանալ, թե ինչ է պետք ձեր «լսարանին»:

5. Ավելի լավ է ձեր պրոդուկտը սիրեն մի քանիսը, քան անտարբեր լինեն շատերը: Իհարկե, լավագույն տարբերակն այն է, երբ ձեր պրոդուկտը սիրում են միլիոնավոր օգտվողներ: Բայց ակնկալել դա կարճ ժամանակահատվածում, անմտություն է: Փորձեք բավարարել ձեր օգտվողների հնարավորինս շատ կարիքներ` հետզհետե ավելացնելով նրանց քանակը: Հաշվի առեք պրոդուկտի բոլոր հավանական օգտվողներին: Վերջիվերջո, ձեր պրոդուկտի հաջողությունը գնահատվելու է հենց օգտվողների քանակով:

6. Առաջարկեք լավ սպասարկում: Աշխարհում կան շատ ընկերություններ, որոնց հնարավոր է բնութագրել պարզագույն ձևով` վատ սպասարկում: Դա մրցակցային առավելություն է տալիս ստարտափներին: Առաջարկեք ձեր հաճախորդներին հիանալի սպասարկում և կտեսնեք նրանց հաճելի զարմանքը: Քանի դեռ ձեր ընկերությունը փոքր է, դուք կարող եք ավելի հեշտ ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդին: Օգտվեք դրանից:

7. Չափեք: Քանակական ցուցանիշները բիզնեսում շատ կարևոր են: Բայց ավելի կարևոր է այն, որ դուք անընդհատ «չափումներ» անեք: Օրինակ, կարելի է բարելավել գրաֆիկը, որի վրա դուք ամեն օր նշում եք ձեր պրոդուկտից օգտվողների քանակը: Դուք ուրախ կլինեք, երբ այդ քանակն աճի և կտխրեք, երբ այն նվազի: Շուտով դուք կհասկանաք, թե որ գործողություններն են բերում աճի և կանեք դրանք ավելի հաճախ:

8. Քիչ ծախսեք: Ստարտափների հիմնական մասը չի գոյատևում միևնույն պատճառով` փողի անբավարարություն: Այդ պատճառով ստարտափի համար շատ կարևոր է լինել էժան: Անհրաժեշտ է նվազագույնին հասցնել ծախսերը: Էժանությունը թույլ է տալիս ստարտափին մնալ երիտասարդ, այնպես ինչպես ֆիզիկական վարժություններն են թույլ տալիս երիտասարդ մնալ մարդկանց:

9. Ձեզ պետք է բավարարի ուտելու համար: Գլխավորը` որքան հնարավոր է շուտ բերել ստարտափն այնպիսի վիճակի, որ այն կարողանա գոնե կերակրել իր հիմնադիրներին: Եթե ստարտափը կարողացավ նվազագույնս ապահովել ձեր կյանքը, ապա դա կլինի մեծ առաջընթաց, որը կոգեշնչի թիմին և թույլ կտա այլ կերպ կառուցել հարաբերությունները ներդրողների հետ:

10. Մի շեղվեք: Մշտական աշխատանքը, կողմնակի նախագծերը, որոնք ձեզ փող են բերում հիմա. դրանք են այն ամենը, ինչի վրա պետք չէ շեղվել, եթե դուք ուզում եք հաջողության հասնել ձեր նախագծում: Փորձեք կենտրոնանալ մեկ նախագծի վրա` տալով նրան ձեր ողջ ժամանակն ու ջանքերը:

11. Հուսալքում: Աշխատեք չհուսալքվել նախագծի վրա աշխատելու ընթացքում, այլապես դա կարող է «սպանել» այն: Այո, դա դժվարությամբ կստացվի ինչ-որ ժամանակ, բայց պետք է պատրաստ լինել նրան, որպեսզի ներդնել բոլոր ջանքերը, որպեսզի պահպանել ձեր լավ հոգեվիճակը:

12. Պարզապես մի հանձնվեք: Մի հանձնվեք` չնայած այն բոլոր դժվարություններին, որոնք ձեր առջև կկանգնեն: Պարզապես չհանձնվելով` հնարավոր է հասնել իրական հաջողությունների: Իհարկե` ոչ բոլոր դեպքերում: Օրինակ, եթե դուք հակված չեք դեպի մաթեմաթիկան, ապա դժվար թե լուրջ հաջողությունների հասնեք նույնիսկ չհանձնվելով: Բայց ստարտափների դեպքում ամեն ինչ այլ է: Պարզապես չհանձնվելով` իրոք կարելի է զգալի առաջ շարժվել:

13. Գործարքների ձախողում: Սովորեք, որ գործարքներն անընդհատ ձախողվելու են: Ձեզ համար դա չպետք է անակնկալ լինի: Վերաբերվեք դրան, որպես գործընթացի մի մաս, որը մշտապես ձեզ ուղեկցելու է:

Հ.Գ. Հիանալի խորհուրդներ էին ստարտափերների համար: Ես նկատել եմ, որ Հայաստանում ստարտափների հանդեպ հետաքրքրությունն աճում է: Իհարկե դա չի կարող չուրախացնել: Հուսով եմ` այդ առումով ոչ հեռու ապագայում Հայաստանը կդառնա Իսրայել:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»