Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

MacCoffee-ի պատմությունը

Այսօր առավոտյան, երբ հերթական բաժակ MacCoffee-ն էի խմում, որոշեցի հենց դրա մասին էլ գրել: Չգիտես ինչու, ինձ թվում էր, որ MacCoffee-ն պատկանում է Nestlé-ին, բայց պարզվեց, որ ոչ: Maccoffee բրենդը պատկանում է սինգապուրյան Food Empire Holdings ընկերությանը: Այս ընկերությանն են պատկանում նաև մեզ հայտնի մի շարք այլ բրենդեր, ինչպիսիք են օրինակ Kracks-ը, MacTea-ն կամ MacChocolate-ը: Զարմանալին այն է, որ չնայած, որ MacCoffee-ն ծնվել է Սինգապուրում, շատ սինգապուրցիներ այդ մասին նույնիսկ չգիտեն, իսկ Սինգապուրի լուծվող սուրճերի շուկայում գերիշխում է Nestlé-ի Nescafé-ն: Պատճառն այն է, որ ընկերությունը Սինգապուրում իր ապրանքների մանրածախ վաճառք չի իրականացնում (ըստ Forbes-ի), չնայած նրա արտադրանքը բավական հայտնի է եվրոպական և ասիական մի շարք երկրներում, ինչպիսիք են օրինակ Ռուսաստանը (MacCoffee-ի ամենամեծ շուկան), Ուկրաինան, Չինաստանը, Մոնղոլիան և ինչու ոչ՝ Հայաստանը:


Թան Վոնգ Չոու

Ընկերության հիմնադիրն է Թան Վոնգ Չոուն, ով 2000թ-ի ապրիլից մինչև 2012թ-ի հոկտեմբերը նաև ընկերության գործադիր տնօրենն էր: Նա ավարտել է Սինգապուրի պետական համալսարանի հաշվապահական բաժինը (1981թ-ին): Հենց այդ տարիներին էլ՝ 80-ականներին, Չոուն սկսում է արտահանել համակարգիչներ և աքսեսուարներ ասիական և եվրոպական որոշ երկրներ: Նման գործուղումներից մեկի ժամանակ էլ՝ դեպի Ղազախստան, նա իր հետ վերցնում է 3-ը 1-ում լուծվող սուրճի մի քանի փաթեթ: Նա թողում է դրանք որպես օրինակ, իսկ արդեն 1992թ-ին սուրճի առաջին 20 կոնտեյներները մտնում են Ղազախստան: 1994թ-ին Չոուն որոշում է թողնել համակարգիչների բիզնեսը և հիմնել MacCoffee բրենդը Ռուսաստանում: Ժամանակը շատ ճիշտ էր ընտրված: Եթե հիշում եք, հենց այդ տարիներին էր, որ արտասահմանյան արագ պատրաստման ապրանքներն ու ըմպելիքները նոր էին մտնում նախկին սովետական երկրներ և մեծ ոգևորությամբ ընդունվում տեղացիների կողմից: Արդյունքում՝ 90-ականների վերջին, MacCoffee-ն Ռուսաստանում վաճառվում էր ամենուր: Եվ երբ իր 3-ը 1-ում լուծվող սուրճով Ռուսաստան որոշեց մտնել Nestlé-ն, MacCoffee-ն արդեն ամուր հաստատված էր այդ երկրում: 2000թ-ին Food Empire-ը դուրս եկավ սինգապուրյան ֆոնդային բորսա: Այդ օրվանից սկսած ընկերությունն ու իր բրենդերն արժանացել են մի շարք պատվավոր մրցանակների: MacCoffee-ն, օրինակ, 2003-2006թ-ը ճանաչվել է որպես «Սինգապուրյան ամենաուժեղ բրենդերից մեկը»:

Այսքանը հանրահայտ լուծվող սուրճի մասին, որը սիրված է նաև Հայաստանում:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»