Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

Հաջողակ ստարտափ youdo.com. տեղական առաջադրանքներ

Այս հոդվածում ուզում եմ պատմել բավական թարմ ռուսական մի ստարտափի մասին: Youdo.com-ը սկսեց գործել 2012թ-ի ապրիլին: Դրա միջոցով մարդիկ տալիս են առաջադրանքներ, որոնք կատարում են այլ մարդիկ: Օրինակ, ձեզ պետք է ինչ-որ մեկը, ով ձեր տատիկի տանից կվերցնի անձրևանոցը և կհասցնի ձեր տուն կամ ձեր խոհանոցում ծորակից ջուր է կաթում և ձեզ շտապ պետք է մեկը, ով կվերանորոգի այն: Երկու դեպքում էլ դուք գրանցվում եք youdo-ում, որն իմիջիայլոց մոբայլ հավելված է, ավելացնում եք ձեր առաջադրանքը, նշում եք գինը (որքան եք պատրաստ վճարել), ավելացնում եք առաջադրանքի մանրամասները և հազարավոր մարդիկ կարող են տեսնել և արձագանքել ձեր առաջադրանքին, իսկ ձեզ մնում է միայն ընտրել «լավագույնին»: Հավանականություն կա նույնիսկ, որ անձրևանոցը ձեր տատիկի տանից կվերցնի հենց իր հարևանը, քանի որ youdo.com-ում կարող են գրանցվել բոլորը:

Ստարտափի ծախսերը և ներգրավված միջոցները մինչ այժմ մոտ 1 միլիոն դոլար են: Սկզբում այն ֆինանսավորվել է միայն հիմնադիրների կողմից, սակայն ավելի ուշ ստարտափին են միացել նաև բիզնես-հրեշտակներ: Հիմնադիրների կարծիքով սեփական միջոցներով ստարտափի ֆինանսավորումը ազատություն է տալիս, սակայն եթե նախագիծը պետք է զարգանա, ապա ինչ-որ պահի ներդրողների միջամտությունը պետք է: Սկզբնական շրջանում ստարտափը գումար աշխատում էր միջնորդավճարներից՝ 10% յուրաքանչյուր առաջադրանքից, սակայն այժմ այդ միջնորդավճարը հանված է (թողված է միայն վճարման համակարգերի նվազագույն միջնորդավճարը): Նպատակը՝ մեծ թվով մարդկանց ներգրավելն է և նրանց համար հնարավորինս քիչ խոչընդոտներ ստեղծելը: Նախագծի մասին այլևս երկար չեմ խոսի, քանի որ հոդվածի վերջում կա երկու կարճ տեսանյութ, որոնցում ամեն ինչ ներկայացված է, պարզապես ասեմ, որ ստարտափը հաղթել է բավական հեղինակավոր ռուսական մրցույթներում, ճանաչվել է 2012թ-ի ռուսական լավագույն ստարտափներից մեկը: Ավելացնեմ նաև որոշ վիճակագրական տվյալներ: Մոտ 1 տարվա ընթացքում կայքի միջոցով կատարվել է մոտ 14 հազար առաջադրանք: Այժմ օգտվողներն ավելացնում են օրեկան մոտ 200 առաջադրանք և կայքն ունի մոտ 12 հազար կատարողներ: Դե ինչ, դիտեք տեսանյութերը..


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»