Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Գաղափարից իրականացում. 11-ամյա Դինո Զախարակիսի պատմությունը

Այս հոդվածը ուզում եմ սկսել հետևյալ մտքով. «Յուրաքանչյուրն ունի ինչ-որ գաղափար: Միլիոնից միայն մեկն է կարողանում անցնել գաղափարից դեպի իրական պրոդուկտի վաճառք»: Եվ վերջում ավելացված է. «ինչպե՞ս մենք արեցինք դա»: Այս արտահայտությունը անգլերեն լեզվով և խոշոր տառերով կարող եք հանդիպել dzdock.com կայքում: Սկսեմ պատմել մի փոքր սկզբից: Դինո Զախարակիսը 13-ամյա ամերիկացի պատանի է: 2010թ-ին, երբ նա դեռ 11 տարեկան էր, նա տեսնում է, թե ինչպես է հայրը տակդիրի վրա տեղադրում իր iPad-ը: Նա հայտնում է հորը, որ կարող է պատրաստել ավելի հարմար բան: Հայրն էլ նրան ոգևորում է, ասելով, որ եթե նա պատրաստի ավելի լավ տակդիր, ապա կստանա նվեր՝ iPhone: Եվ Դինոն սկսում է իր փորձարկումները:

Մոտ 5 ամիս նա այլումինե տարբեր տակդիրներ է փորձարկում: Տակդիրը պետք է համապատասխաներ հետևյալ կարևոր պայմաններին. այն պետք է նախատեսված լիներ բոլոր տեսակի սմարթֆոնների և պլանշետների համար, այսինքն դրա վրա պետք է հնարավոր լիներ տեղադրել և iPhone, և iPad, և Kindle, և տարբեր այլ պլանշետներ: Նաև, այն պետք է հնարավորություն տար, որպեսզի պլանշետը դրա վրա տեղադրվեր և լայնքով, և երկայնքով, ինչպես նաև՝ առանց լիցքավորման լարը հեռացնելու: Սկզբում Դինոն գծագրում է, հետո հոր օգնությամբ կազմում 3D մոդելներ, ապա պատրաստում նաև մի քանի պրոտոտիպեր: Պրոտոտիպերը ցուցադրվում են Չիկագոյի տեխնոլոգիական ցուցահանդեսներից մեկի ժամանակ: Իմիջիայլոց, մուտքն այդ ցուցահանդես թույլատրվում է միայն 18-ից բարձր անձանց: Եվ միայն ադմինիստրացիայի հատուկ թույլտվությամբ է Դինոն կարողանում մասնակցել ցուցահանդեսին՝ դառնալով ամենաերիտասարդ մասնակիցը դրա պատմության ընթացքում: Տակդիրը գրավում է մասնագետների ուշադրությունը: Այն ավելի հայտնի է դառնում, երբ Դինոյի պրոդուկտը հաղթում է մի քանի մրցույթներում, որոնցից մեկի ժամանակ էլ այն ճանաչվում է որպես «ամենանորարար պրոդուկտ»: Իր գյուտը Դինոն պատենտավորում է, իսկ տակդիրները հայտնվում են ազատ վաճառքում Amazon.com կայքում:

Հ.Գ.
Այս հոդվածի գլխավոր միտքը կայանում է հետևյալում՝ պետք է անցնես գաղափարից իրականացում: Կարևոր չէ՝ այս պահին անհրաժեշտ ողջ ռեսուրսները ունես, թե ոչ: Եթե սպասես ռեսուրսներին, գաղափարը կարող է մահանալ: Պետք է սկսել ձեռքի տակ եղածով, ունեցած հնարավորություններով, բայց սկսել: Եվ ուզում եմ ևս մեկ անգամ մեջբերել արտահայտությունը, որը գրված էր հոդվածի սկզբում, բայց այս անգամ մուգ տառերով. յուրաքանչյուրն ունի ինչ-որ գաղափար: Միլոնից միայն մեկն է կարողանում անցնել գաղափարից դեպի իրական պրոդուկտի վաճառք:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»