Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

Facebook-ի նախկին աշխատակցի խորհուրդները. ինչպե՞ս ստեղծել միլիարդանոց մոբայլ ստարտափ

Facebook-ի նախկին աշխատակից Բուբբա Մուրարկան, ով մինչև վերջերս զբաղեցնում էր Facebook-ի՝ Android համակարգի վրա պրոդուկտների բաժնի ղեկավարի պաշտոնը, իր բլոգում «9 եղանակ միլիարդանոց մոբայլ ստարտափ ստեղծելու համար» վերնագրով գրառում է արել: Դրանում նա բացատրել է, թե ինչու է մոբայլ շուկան դեռ գտնվում կազմավորման սկզբնական փուլում և նոր պետք է զարգանա՝ չնայած շուկայում արդեն առկա միլիոնավոր մոբայլ հավելվածների և ծրագրերի: Ուզում եմ որոշ մեջբերումներ անել այդ հոդվածից:

Անցումը սովորական հեռախոսներից սմարթֆոնների դեռ կատարված չէ և երկար ճանապարհ կա անցնելու: Սմարթֆոնները դեռ նոր-նոր են սկսում մեծամասնություն կազմել հեռախոսների ընդհանուր վաճառքի մեջ ԱՄՆ-ում՝ էլ ինչ խոսել ողջ աշխարհի մասին:

Սմարթֆոններն ու պլանշետները դեռ ասոցացվում են իրար հետ՝ կարծես դրանք նույն բանն են, բայց դրանք երկու, շատ տարբեր բաներ են: Բայց այդ առումով փոփոխություններ են նկատվում և ես ուրախություն եմ զգում` նկատելով ընկերությունների մի նոր ալիք, որոնք մասնագիտանում են միայն պլանշետների վրա:

Խոսակցությունները «IOS, թե՞ Android» այլևս ակտուալ չեն: Այժմ պետք է որոշել միայն Android-ի որ տարբերակի (Gingerbread, թե Jelly Bean) և որ հարթակի (օր. Samsung, Amazon, և այլն) վրա կենտրոնանալ և ինչու: Այլ կերպ ասած՝ Android-ն արդեն գերիշխում է շուկայում:

Մոբայլ սարքերով գործարքներ կատարելը դեռ դժվարությունների հետ է կապված (բացառությամբ M-Pesa-ի): App store-ի և օպերատորների միջնորդավճարները հավելվածների գնումը «թանկ հաճույք» են դարձնում: Այդ պատճառով գնորդներն առայժմ հակված են գնելու միայն բարձր գնային սահմանով ապրանքներ:

Մոբայլ սարքավորումների համար բովանդակություն ստեղծելը անհարմար է: Սմարթֆոնը բովանդակությամբ լցնելը հիմնականում պահանջում է այն համակարգչին, ստեղնաշարին կամ մկնիկին միացնել: Paper-ի և Vine-ի պես հավելվածները ցույց են տալիս, որ մեծ պահանջարկ կա սենսորային էկրանի միջոցով բովանդակություն ստեղծելու հանդեպ:

Հեռախոսների վրա «միաժամանակ մի քանի խնդիր լուծելու» հնարավորությունը դեռ ստեղծված չէ: Սմարթֆոնների էկրաններն ավելի փոքր են և ավելի հարմար տվյալ պահին միայն մեկ ծրագիր օգտագործելու համար: Բայց չէ՞ որ մենք սովոր ենք աշխատելու միաժամանակ մի քանի «պատուհաններով»:

Դեռ չկա «բնիկ» մոբայլի համար նախատեսված գովազդային համակարգ, որը հնարավորություն կտա թողարկողներին հեշտությամբ մոնետիզացնել իրենց լսարանը: Փոխարենը ստարտափները հսկայական ժամանակ են ծախսում նոր բիզնես մոդելներ հնարելու վրա:

Առայժմ մոբայլ վճարովի ծառայություններին բաժանորդագրվելու երկու հիմնական տարբերակ կա, որոնք թափ են հավաքում: Առաջինը «արտոնագրված բովանդակությունն» է, օրինակ Rdio կամ Pandora One, երկրորդը՝ տվյալների պահպանումը, օրինակ Evernote:

Նաև Բուբբան գրում է, որ ԱՄՆ-ում և Եվրոպայում կան մի քանի միլիարդանոց ընկերություններ, ինչպիսիք են Instagram-ը կամ Waze-ն, բայց դեռ չկա ավտոտնակից դուրս եկած մոբայլ ստարտափ, որը վերածվել է բազմամիլիարդանոց ընկերության (Չինաստանում նմանն արդեն կա): Իրո՞ք 🙂

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»