Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

Լեգենդար ընկերություններ. Starbucks

Այս հոդվածում ուզում եմ ներկայացնել շատերին հայտնի Starbucks սրճարանների և սուրճի խանութների ցանցի պատմությունը: Այն սկսվում է 1971թ-ին: Հիմնադրված լինելով դպրոցական երկու ուսուցիչների և գրողի կողմից, և սկզբում իրենից ներկայացնելով ընդամենը մեկ փոքրիկ սուրճի խանութ ԱՄՆ-ի Սիեթլ քաղաքում, մոտ 4 տասնամյակում Starbucks-ը վերածվեց ընկերության, որն ունի տասնյակ հազարավոր սրճարաններ և սուրճի խանութներ աշխարհի տարբեր երկրներում: Տեսանյութում, որը կարող եք դիտել հոդվածից հետո, դուք կիմանաք, թե որն էր Starbucks-ի հաջողության գաղտնիքը, ինչպես նա դուրս եկավ միջազգային շուկա՝ բացելով առաջին սրճարանը Ճապոնիայում, և նաև կիմանաք, թե ով էր Հովարդ Շուլցը. մարդ, ով եկավ Starbucks ավելի ուշ, բայց դարձրեց այն այնպիսին, ինչպիսին մենք այն այսօր գիտենք: Դիտեք հանրահայտ ընկերության մասին պատմող 17-րոպեանոց տեսանյութը:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»