Երբ սկսեցի այս գիրքը գրել, գլխավոր մտահոգություններիցս մեկն այն էր, թե ինչ կհասկանան մարդիկ՝ «ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» արտահայտությունը լսելով: Այլ կերպ ասած` ի՞նչ է մեզ համար «ոչ ստանդարտ» մտածելակերպը: Եթե հարցնեք ինչ-որ մեկին՝ «Երևակայիր մի բան, որը ստանդարտներից դուրս է», ամենաանհավանական պատասխաններում հավանաբար կլսեք այն մասին, թե ինչպես է մարդը թռչում, պատի միջով անցնում, ճանապարհորդում տիեզերքում, այլմոլորակայինների հետ շփվում, կենդանիների լեզվով խոսում, ջրի տակ շնչում, չորս ձեռք կամ երեք աչք ունի, ուրիշների մտքերն է կարդում, ապրում է առանց սնվելու և այլն, և այլն: Սա է միջին վիճակագրական մարդու մտքի ամենաընդարձակ սահմանը: Իրականում այս մտքերն ու պատկերացումները չի կարելի «ոչ ստանդարտ» անվանել: Մարդիկ, փորձելով մտածել ստանդարտներից դուրս, չեն էլ կռահում, որ շարունակում են մնալ ստանդարտների ներսում:


   


Հաջողակ ընկերություններ

Լեգենդար ընկերություններ. Starbucks

Այս հոդվածում ուզում եմ ներկայացնել շատերին հայտնի Starbucks սրճարանների և սուրճի խանութների ցանցի պատմությունը: Այն սկսվում է 1971թ-ին: Հիմնադրված լինելով դպրոցական երկու ուսուցիչների և գրողի կողմից, և սկզբում իրենից ներկայացնելով ընդամենը մեկ փոքրիկ սուրճի խանութ ԱՄՆ-ի Սիեթլ քաղաքում, մոտ 4 տասնամյակում Starbucks-ը վերածվեց ընկերության, որն ունի տասնյակ հազարավոր սրճարաններ և սուրճի խանութներ աշխարհի տարբեր երկրներում: Տեսանյութում, որը կարող եք դիտել հոդվածից հետո, դուք կիմանաք, թե որն էր Starbucks-ի հաջողության գաղտնիքը, ինչպես նա դուրս եկավ միջազգային շուկա՝ բացելով առաջին սրճարանը Ճապոնիայում, և նաև կիմանաք, թե ով էր Հովարդ Շուլցը. մարդ, ով եկավ Starbucks ավելի ուշ, բայց դարձրեց այն այնպիսին, ինչպիսին մենք այն այսօր գիտենք: Դիտեք հանրահայտ ընկերության մասին պատմող 17-րոպեանոց տեսանյութը:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»