Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Բիզնե՞ս եք սկսում. սկզբում փորձարկումներ արեք

Հնդկաստանում բնակվող ընտանիքների միայն 7%-ն ունի լվացքի մեքենա. դա բավական թանկ հաճույք է: Մեծ մասը լվացքն անում են տանը՝ ձեռքով, կամ վճարում դրա համար դհոբիներին: Դհոբիները տանում են շորերը մոտակա գետ, մտցնում ջրի մեջ, ապա «հարվածում» թաց շորերով քարերին: Նման «լվացքից» հետո շորերը կախվում են չորանալու: Այդ ամենը տևում է 2-7 օր: Արդյունքում, շորերը հետ են վերադարձվում հաճախորդին մոտ 10 օր անց, և մաքուր էլ դրանք չես անվանի:

Աքշայ Մեխրան 8 տարի աշխատել էր Սինգապուրում՝ Procter & Gamble ընկերությունում, եղել էր նաև բրենդ-մենեջեր Tide и Pantene ընկերությունում՝ Հնդկաստանում և ասիական որոշ երկրներում: Ինչ-որ պահի նա որոշում է, որ եկել է ժամանակը լվացքատան ծառայություններ մատուցել նրանց, ովքեր նախկինում դա չէին կարող իրենց թույլ տալ: Վերադառնալով Հնդկաստան՝ Աքշայը մտնում է Village Laundry Services (VLS) ընկերություն, որտեղ էլ սկսում է տարբեր փորձարկումներ անել՝ իր ենթադրությունները ստուգելու համար: VLS-ում իր առաջին փորձարկման շրջանակում նա բեռնատարի թափքում տեղադրում է սովորական լվացքի մեքենա և կանգնեցնում մեքենան Բանգալոր քաղաքի աշխույժ փողոցներից մեկի անկյունում: Փորձարկման ծախսերը կազմում են մոտ 8000$:

Նպատակը շատ պարզ էր. ապացուցել, որ քաղաքի բնակիչները պատրաստ են բերել իրենց շորերը լվացքի և վճարել դրա համար: Շորերը հենց բեռնատարում չէին լվացվում. դա գովազդային նպատակներ էր հետապնդում: Շորերը տեղափոխվում էին մեկ այլ վայր, լվացվում և օրվա վերջում վերադարձվում տերերին: VLS-ի թիմը շարունակում էր իր փորձարկումը 1 շաբաթվա ընթացքում՝ կայանելով մեքենան քաղաքի տարբեր փողոցներում և փորձելով առավելագույնս ինֆորմացիա ստանալ հնարավոր հաճախորդների մասին: Պետք էր հասկանալ, թե ինչպես կարելի է համոզել մարդկանց օգտվելու ընկերության ծառայություններից: Կարևո՞ր է արդյոք նրանց համար արագությունը: Իսկ որակը՞: Ի՞նչ են մարդիկ հարցնում, երբ բերում են շորերը լվացքի:

Պարզվեց, որ մարդիկ լիովին պատրաստ են նման ծառայությունից օգտվելուն: Բայց շատերը կասկածով էին մոտենում լվացքի մեքենային, որը տեղադրված էր բեռնատարի թափքում: Մարդիկ պարզապես վախենում էին, որ VLS-ի աշխատակիցները կգողանան իրենց իրերը: Եվ որպեսզի այդ մտավախությունները ցրվեն՝ VLS-ը որոշում է անցնել ավելի թեթև փոխադրամիջոցների: Դրանք նման էին փոքրիկ կրպակների՝ անիվների վրա: VLS-ը փորձարկումներ էր անում նաև կայանման տեղերի հետ կապված: Կրպակները կայանվում էին տեղական ոչ մեծ շուկաների մոտ:

Հետագա փորձարկումները ցույց տվեցին, թե ինչ ծառայություններ են պետք մարդկանց ավելի շատ և որքան են նրանք պատրաստ դրա համար վճարել: Օրինակ, պարզվեց, որ հաճախորդները հաճախ կարիք ունեն շորերի արդուկման, նաև պատրաստ են վճարել երկու անգամ ավելի շատ, որպեսզի լվացված հագուստը ետ ստանան ոչ թե 1 օր, այլ 4 ժամ անց: Այդ առաջին փորձարկումների արդյունքներից ելնելով VLS-ը ստեղծեց իր վերջնական պրոդուկտը: Դա 1 մետր լայնությամբ և 2 մետր երկարությամբ շարժական կրպակ էր: Դրանում կային էլեկտրական սնուցմամբ աշխատող լվացքի մեքենա, չորանոց և երկարացման լար: Լվացքի ժամանակ օգտագործվում էին արևմտյան ծագումով լվացվող միջոցներ և կրպակն ամեն օր ապահովվում էր մաքուր ջրով:

Այդ օրվանից Village Laundry Service-ը շատ է աճել: Այժմ նրանք ունեն 14 գրասենյակներ Բանգալորում, Մայսուրում և Մումբայում: «2010թ-ին մենք լվացել ենք 116 000կգ սպիտակեղեն, իսկ 2009թ-ին՝ ընդամենը 30 600կգ: Պատվերների մոտ 60%-ը գալիս է մշտական հաճախորդներից: Միայն անցյալ տարի մեր բոլոր կետերում մենք սպասարկել ենք ավելի քան 10 000 հաճախորդ», — ասում է ընկերության գործադիր տնօրեն Աքշայ Մեխրան:

P.S.
Ահա այսպիսի հետաքրքիր պատմություն այն մասին, թե ինչ կարևոր է բիզնես սկսելուց առաջ փորձարկումներ անել և հաստատել բոլոր ենթադրությունները փաստերով: Դա կարող է խնայել ձեր ժամանակն ու գումարները:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»