Ստարտափ

Թե ինչպես միլիարդանոց ընկերությունը սկսվեց WordPress բլոգից. Lean Startup-ի սկզբունքը

Groupon-ը պատմության ընթացքում ամենաարագ աճող ընկերություններից մեկն է: Նրա անվանումը կապված է «խմբակային կտրոնների» գաղափարի հետ, որը հնարավորություն է տալիս մարդկանց խմբակային զեղչեր ստանալ: Սա նոր մոտեցում էր բիզնեսում, որը սկիզբ դրեց սոցիալական ցանցերի միջոցով վաճառքի մի ամբողջ նոր ուղղության: Բայց հաջողությունը չեկավ միանգամից: Groupon-ի առաջին գործարքը շատ համեստ էր. 20 մարդ զեղչով պիցցա գնեցին Չիկագոյի ռեստորաններից մեկում: Նման իրադարձությունը դժվար թե ցնցեր աշխարհը:

Սկզբում Groupon ընկերությունը ընդհանրապես չէր պատրաստվում ինչ-որ բան վաճառել: Դրա հիմնադիր Էնդրյու Մեյսոնը ուզում էր «խմբակային գործողությունների հարթակ» ստեղծել (The Point անվանմամբ), որտեղ մարդիկ կարող էին միավորվել ինչ-որ խնդիր լուծելու համար, որը նրանք չէին կարող լուծել միայնակ, օրինակ, այս կամ այն նպատակի համար միջոցներ հավաքելը կամ տեղական խանութներից մեկը բոյկոտելը: The Point-ի առաջին հաջողությունները նույնպես շատ համեստ էին, և 2008թ-ի վերջին ընկերության հիմնադիրները որոշեցին ինչ-որ նոր բան փորձել: Նրանք բոլորն էլ մեծ ձգտումներ ունեին, բայց ուզում էին, որ նոր պրոդուկտը լինի հնարավորինս պարզ: Այդպես նրանք ստեղծեցին նվազագույն աշխատող պրոդուկտը: Ահա թե ինչ է պատմում այդ մասին Էնդրյու Մեյսոնը.

«Մենք բացեցինք բլոգ WordPress կայքում, ազատվեցինք բոլոր ավելորդություններից, ընտրեցինք Groupon անվանումը և սկսեցինք ամեն օր գրառումներ անել: Ամեն ինչ շատ պարզ էր: Groupon-ի առաջին տարբերակում մենք վերնաշապիկներ էինք վաճառում: Բլոգում մենք գրում էինք. «Այս վերնաշապիկը կարմիր գույնի է և մեծ չափսի: Եթե ձեզ պետք է այլ գույն կամ այլ չափս, հայտնեք մեզ այդ մասին էլեկտրոնային փոստի միջոցով»: Մենք նույնիսկ համապատասխան դաշտեր չունեինք կայքում, որտեղ հաճախորդը կարող էր մտցնել այդ ինֆորմացիան: Ամեն ինչ արվում էր շատ արագ: Սակայն դա բավական էր մեր մոդելը ստուգելու համար և հասկանալու, որ մարդիկ կընդունեն դա: Կտրոնը ստեղծելու համար մենք օգտագործում էինք FileMaker ծրագիրը և էլեկտրոնային նամակի միջոցով ուղարկում էինք մարդկանց դրա PDF-տարբերակը: Եկավ մի պահ, երբ մեկ օրվա ընթացքում մենք վաճառում էինք սուշիի 500 կտրոն և միաժամանակ Apple Mail-ի միջոցով ուղարկում էինք 500 PDF-կտրոն: Իրականում առաջին ամիսների ընթացքում մենք ուղղակի փորձում էինք հասկանալ, թե ինչպես մենք պետք է գործենք: Մենք ուզում էինք հասկանալ, թե ինչ է պետք մարդկանց»:

Դժվար է չէ՞ պատկերացնել, որ խոսքը գնում է մի քանի միլիարդ դոլար արժողությամբ ընկերության մասին: Բայց բլոգն ու պիցցայի կտրոնները բավարար եղան, որպեսզի ապահովեն Groupon-ի հետագա ահռելի հաջողությունը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Հաջողության բլոգի հիմնադիր, անձնային աճի գծով 7 գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

  • Գագո ջան եկամտաբերը եկմատաբերա, բայց իրականում այդքան էլ պարզ ու արագ չի: Այդ ամեն ինչը տարիների ու երկարատև ծանր աշխատանքի արդյունք է, որը նման հոդվածներում չի երևում 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»