Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

15 հետաքրքիր փաստեր բիզնեսի մասին

Բիզնեսը գործարարին կարող է նույնքան հաճույք պատճառել, որքան նկարելը նկարչին կամ երգելը երգչին: Դրանում ավելի ես համոզվում, երբ կարդում ես հետաքրքիր փաստեր բիզնեսի մասին, որոնք մտքովդ անգամ կարող է չանցնեին: Ձեզ եմ ներկայացնում 15 հետաքրքիր փաստեր բիզնեսի մասին, որոնք հանդիպեցի ռուսական բլոգներից մեկում: Դրանք ոչ միայն հետաքրքիր են, այլ նաև օգտակար ու կիրառելի: Շատ նոր բաներ կարող եք սովորել և շատ բաների մասին կարող եք պատկերացում կազմել:

1. Վիճակագրական տվյալների համաձայն՝ նորաբաց ռեստորանների 90%-ը փակվում է նույն տարում:

2. Երեքշաբթի օրը՝ աշխատանքային շաբաթվա ամենաարդյունավետ օրն է:

3. Մոտ 33 նոր ապրանքներ են հայտնվում յուրաքանչյուր օր աշխարհում, որոնցից 13-ը՝ խաղալիքներ:

4. Ամեն օր աշխարհում մոտ 65 մարդ դառնում է միլիոնատեր:

5. Սուրճը համարվում է երկրորդ ամենավաճառվող ապրանքն աշխարհում՝ բենզինից հետո:

6. Աշխարհի խաղալիքների մոտ 80%-ը արտադրված է Չինաստանում:

7. «McDonalds» ընկերության հիմնական եկամուտը գալիս է ըմպելիքները, ընդ որում՝ անկախ երկրից:

8. Խանութներում մանկական ապրանքները տեղադրվում են գետնին որքան հնարավոր է մոտ, որպեսզի երեխաները նկատեն դրանք:

9. Միլիոնատերերի մոտ 20%-ը երբեք չի սովորել համալսարանում:

10. «American Airlines» ընկերությանը հաջողվեց խնայել մոտ 40 հազար դոլար՝ ընդամենը հեռացնելով զեյթունի մեկ հատիկ բիզնես դասի ուղևորներին տրվող սալաթներից:

11. Խանութներում հաճելի հոտերի մեծ մասն արհեստական են: Դրանց նպատակը հաճախորդներին գնման դրդելն է: Այս մեթոդը հատկապես արդյունավետ է աշխատում սոված հաճախորդների համար:

12. Արագ սննդի հաստատություններում հաճախ միացնում են արագ երաժշտություն, քանի որ նման երաժշտության տակ հաճախորդներն ավելի արագ են վերջացնում իրենց ուտելիքը, հետևաբար՝ ավելի արագ է տեղ ազատվում մյուս հաճախորդների համար:

13. «Google»-ի հիմնադիրներ Լարի Փեյջն ու Սերգեյ Բրինը ցանկություն ունեին 1998թ-ին վաճառել «Google»-ը «Yahoo»-ին 1 միլիարդ դոլարով, բայց «Yahoo»-ն հրաժարվեց գործարքից: 7 տարի անց, 2005թ-ին, «Google»-ն արժեր արդեն 80 միլիարդ դոլար, իսկ ընկերության տարեկան եկամուտը կազմում էր 1,5 միլիարդ դոլար:

14. Գովազդային ծառայությունների շուկայի տարեկան շրջանառությունը կես տրիլիոն դոլար է: Համեմատության համար՝ ծխախոտի շուկայի տարեկան շրջանառությունն աշխարհում կազմում է 400 միլիարդ դոլար, որը 100 միլիարդ դոլարով պակաս է:

15. 20-րդ դարում ռուս գործարար Նիկոլայ Շուստովը որոշել էր առաջխաղացնել իր նոր կոնյակը մոսկովյան ռեստորաններում: Դրա համար նա վարձել էր երիտասարդների մի խումբ, որոնք գնում էին ռեստորաններով և պահանջում էին «Շուստովյան կոնյակ», որտեղ, իհարկե, նրանք այն չէին ստանում: Նման «կեղծ հաճախորդներն» աղմուկ էին բարձրացնում և հայտնում իրենց դժգոհությունը: Նման մարքեթինգային քայլի շնորհիվ մոսկովյան ռեստորանատերերն իմացան նոր կոնյակի մասին և սկսեցին գնել այն ստեղծարար գործարարից:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»