Գրքեր անձնային աճի մասին

Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքերի միջոցով ես կփորձեմ Ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար: -Հ. Մանուկյան


   


Անձնային աճ

Արդյունավետության 5 խորհուրդ ավտոմրցավազքի չեմպիոնից

Հեղինակ՝ Arakelyan

Մոտ մեկ տարի առաջ ես որոշեցի ավտոմեքենա վարել սովորել. թերևս այդ քայլին ինձ դրդեց մեծ անհրաժեշտությունը: Լինելով երկու` մինչև 3 տարեկան բալիկների մայրիկ և տեղափոխվելով քաղաքի ծայրամասերից մեկը` իմ ազատ տեղափոխվելու հնարավորությունները խիստ սահմանափակ էին: Այսօր ես երջանիկ եմ, որ հարկադրված դիմեցի այդ մարտահրավերին, քանի որ ոչ միայն ձեռք բերեցի նոր և շատ օգտակար հմտություն, այլ նաև հանդիպեցի նրան` իմ իմաստուն չեմպիոն-ուսուցչին:

Ես շատ բծախնդիր մոտեցա ուսուցչի ընտրության հարցին: Ինձ համար կարևոր էր իսկապես ստանալ գիտելիք, և ես ընդամենը մեկ հարց էի տալիս տարբեր ուսումնական կենտրոններ զանգահարելիս. «Ես կարո՞ղ եմ ինքնուրույն, իմ ուժերով հանձնել պետավտոտեսչության քննությունը»: Թվում է պարզ մի հարց, կանխատեսելի պատասխանով, բայց ես միայն լսում էի. «Դե, աղջիկ ջան, գիտես մեզ մոտ ինչպես է, ես ոչ ոքի չեմ ճանաչում, ով ինքնուրույն է հանձնել»: Եվ ահա հերթական զանգերիցս մեկին պատասխանեց նա, հասուն, սակայն առույգ ու դրական մի ձայն: Ես կրկնեցի իմ «թեստային» հարցը և նա պատասխանեց. «Այո, իհարկե կարող ես, եթե ցանկանաս, ապա կարող ես, իսկ քո ձայնից ես հասկացա, որ ցանկանում ես»: Եվ հենց այստեղ սկսեց մեր ծանոթության` բառիս նաև բուն իմաստով ճանապարհը:

Ամեն առավոտ, դեռ լույսը չբացված, ես հասնում էի քաղաքի մեկ ծայրից մյուսը: Նա կոկիկ հագուկապով, մոտ հիսուն տարեկան տղամարդ էր, շատ հավասարակշռված և զուսպ: Նրա մեթոդը շատ հստակ հրահանգներից էր բաղկացած: Առաջին օրերի լարվածությունը շուտ անցավ: Տեսնելով իմ անվստահությունը` նա նորանոր փորձություններ էր ինձ առաջարկում, ցույց էր տալիս, որ ամեն ինչ կարելի է սովորել, հարկավոր է միայն փորձել, կրկնել, անգամ սխալվել և նորից փորձել:

Ինձ հետաքրքիր էր նրա անձը և փորձելով բացահայտել նրան՝ ես սկսեցի հարցեր տալ: Պարզվեց, որ նա տարիներ շարունակ բնակվել և դասավանդել է ԱՄՆ-ում, ինչպես նաև մշտապես մասնակցել ավտոմրցավազքերի: Այստեղից էլ նրա հետաքրքիր մեթոդը, որով հեշտությամբ սովորել էին վարել շատ ու շատ սկսնակ վարորդներ: Հայրենիքի նկատմամբ կարոտը ստիպել էր նրան փակել ԱՄՆ-ում գտնվող իր ավտոդպրոցը, վաճառել տունը, մեքենաները և վերադառնալ Հայաստան` զրոյից ամեն ինչ սկսելու: Անխոս նա սիրում էր իր գործը և կատարում էր այն առանց վերապահումների, բայց ամենից շատ նա սիրում էր արագ մեքենաներ և արագ վարել:

Մեկ դաս մենք անցկացրեցինք նրա արհեստանոցում և արհեստանոցին կից ավտոկայանում, որտեղ ես կայանել էի սովորում: Կարծում եմ, այդ ժամանակ արդեն արժանացել էի նրա վստահությանը և նա առաջարկեց ինձ տեսնել իր մրցավազքային մեքենան, որը մաս առ մաս հավաքել էր իր ձեռքերով: Հոյակապ մի մեքենա, համալրված ամենաժամանակակից մասերով: Ճիշտ է, ես ոչինչ չեմ հասկանում մեքենաներից, բայց հավաստիացնում եմ. տեսքը տպավորիչ էր: Մեքենայի մեջ չկային անգամ ուղևորային նստատեղեր, որպեսզի այն ավելի թեթև լինի, հետևաբար` ավելի արագ: Ուսուցիչս ասաց, որ նա նույնիսկ մրցավազքի վայր չի հասնում այս մեքենայով, այլ տեղափոխում է միայն մեքենատարով: Համաձայնեք՝ շատ ոգեշնչող է տեսնել որևե մեկի կիրքը, նվիրվածությունը իր գործին, զգալ, որ մարդը գտել է իր կոչումը: Ինչ հիանալի կլիներ, եթե յուրաքանչյուրս աշխատեինք և ներդնեինք մեր մեծ նպատակներին հասնելու ուղղությամբ, փոքր քայլեր կատարելով, սակայն հետևողական:

Իմ ավտովարման 20 գործնական ժամերը շատ արագ անցան, չգիտեմ քանի կիլոմետր եմ վարել, բայց երևի շատ-շատ: Ավելորդ է անգամ նշել, որ առաջին իսկ փորձից հանձնեցի քննությունը:

Բայց բանն այսքանով չավարտվեց: Այժմ՝ մոտ մեկ տարի անց, ես շատ հաճախ հիշում եմ իմ ուսուցչի հրահանգները և խորհուրդները, որոնք ոչ միայն օգնում են մեքենա վարելիս, այլև շատ ուրիշ իրավիճակներում : Ահա դրանցից մի քանիսը.

1. Եղի՛ր ճկուն և սպորտային

Նա` լինելով հայրիկիս տարիքի, ինձ դրդում էր լինել ավելի համարձակ: Նա իմ չափազանց պահպանողական և զգուշավոր վարքը «տատիկական» էր համարում և «սպառնում», որ եթե այդպես վարես, քեզ այլ վարորդները մշտապես դուրս կմղեն ճանապարհի քեզ հասանելի հատվածից:
Ցանկացած գործում արհեստավարժությունը զարգացնելու հետ մեկտեղ օգտակար է նաև աշխատել արագ կողմնորոշվելու վրա: Այստեղ ես չեմ բացառում նաև ռիսկի գործոնը, սակայն միևնույն ժամանակ իմ ներսի «տատիկը» ինձ հուշում է, որ ռիսկը պետք է հիմնված լինի միայն գործնական ինտուիցիայի վրա: Ի՞նչ եմ հասկանում գործնական ինտուիցիա ասելով: Մեր ենթագիտակցությունը ոչինչ չի մոռանում և եթե մենք ժամանակին ստացել ենք գիտելիք կամ զարգացրել ենք հմտություն (ինչպես վարելը), այն ի հայտ է գալիս ինտուիտիվ ազդակների տեսքով այն պահերին, երբ հարկավոր է արագ որոշում կայացնել և ժամանակ չկա մտածելու:

2. Դիտի՛ր

Հարկավոր է անընդհատ և արագորեն դիտել` թողնելով, որ հայացքն ընդգրկի ողջ հասանելի տեսադաշտը: Տեսնել հեռուն, մոտը, աջը, ձախը, ետին հատվածը` հայելիներով: Նա ասում էր, որ վարելը ոչ թե ղեկը պտտելու և սեղմակները սեղմելու գործընթացն է, այլ աչքերի աշխատանքը:
Ունենալով ամբողջական պատկեր՝ ուղեղը ճիշտ հրահանգներ է ուղարկում ձեռքերին և ոտքերին: Երբ որևէ խնդրի կամ առաջադրանքի առջև եմ կանգնած, հավաքում եմ հնարավորինս շատ ինֆորմացիա, կարդում, զրուցում մարդկանց հետ այդ թեմայով և թույլ եմ տալիս ուղեղիս, որ այն ինքնուրույն գա որոշման և գործելու հրահանգ տա:

3. Մի՛ քնիր

Ո՛չ, իհարկե նա նկատի չուներ բառի բուն իմաստով քնելը (բայց դա էլ), այլ այն անթարթ և բացակայող վիճակը, որը թույլ չի տալիս լինել ներկա պահում: Վարելիս լիարժեք գիտակցությունը և ներկայությունը պարտադիր է: Դա նման է մեդիտացիայի. դու ամեն վայրկյան գտնվում ես տվյալ իրավիճակում: Սա երաշխիք է անվտանգ երթևեկության, իսկ առօրյայում կամ ցանկացած գործում՝ ապահովում է բարձր արդյունավետություն:

4. Հաղորդակցվի՛ր

Մեքենան վարելիս վարորդները ևս շփվում են: Հետաքրքիր է, որ կա նույնիսկ ոչ վերբալ «ճանապարհային» լեզու: Վարելիս դու հաղորդում ես մյուս վարորդներին, թե ինչ գործողություն ես պատրաստվում անել, խնդրում կամ զիջում ես ճանապարհը:
Հաղորդակցման դերը հնարավոր չէ գերագնահատել կյանքի ոչ մի բնագավառում: Պետք է հիշել, որ մարդը հիմնականում չի կարող կարդալ մյուսի մտքերը: Հարկավոր է միշտ միջոց գտնել փոխանցելու ինֆորմացիան:

5. Տե՛ս ճանապարհը և ոչ թե անդունդը

Գիտակցության ահռելի փոփոխություն էր ինձ հարկավոր այս մեկը կատարելու համար: Չկար մի իրավիճակ, որում ես չէի կենտրոնանա անդունդի (դժվարության, խնդրի, ձախողման) վրա: Իսկ երբ գիտակցությունս զբաղված էր վախով, ես չէի տեսնում ուղին: Նրա փիլիսոփայությունը պարզ էր. տե՛ս ճանապարհը, գնահատիր նրա պարամետրերը, եթե կանցնես, անցիր, արդեն էական չէ, թե ինչ կա դրա սահմաններից դուրս:

Հուսով եմ` այսուհետ այս խորհուրդները ոչ միայն ինձ համար օգտակար կլինեն: Կյանքում հաճախ հանդիպում ես «ուսուցիչ» մի տեղ, ուր ամենաքիչն ես սպասում: Ինչպես վկայում է բուդդայական ասացվածքը. «երբ աշակերտը պատրաստ է, ուսուցիչը հայտվում է»:

Հ.Գ.
Կցանկանայի, որ դուք ևս կիսվեիք ձեր ոչ պաշտոնական ուսուցիչների հետ շփման փորձով: Ինչպես նաև, եթե ունեք ձեր գործունեության արդյունավետությանը խթանող միջոցներ, ինձ հետաքրքիր կլիներ կարդալ մեկնաբանություններում:

Հեղինակի մասին

Arakelyan

Անձի փոխակերպումը իմ կյանքի մեծագույն մարտահրավերն է: Գերբնական է թե ինչպես է անհատը զարգանում` ձեռք բերելով նոր գիտելիք, նոր վարքային մոդել կամ նոր սովորույթ:
Իմ ուսումնասիրությունները նվիրված են մարդու ուղեղի պոտենցիալի բացահայտմանը և արդյունավետության բարձրացմանը:
Ներկայումս ծավալում եմ անձնային աճի մասնագետի և հոգեթերապևտի գործունեություն:
Բացի հոգեբանությունից ուսումնասիրում եմ նաև առողջ ապրելակերպը, մարդու ֆիզիկական, բանական և հոգևոր ներդաշնակության նվաճման ուղիները:

16 մեկնաբանություն

  • Կարգին խորհուրդներ էին. ափսոս արդեն վարել գիտեմ, թե չէ հաստատ կուզենայի ձեր ուսուցչի մոտ սովորել 🙂

    Հ.Գ. ամեն դեպքում, եթե կարելի է խնդրում եմ նշեք նրա կոնտակտները, անհրաժեշտության դեպքում հենց նրան դիմելու համար, նախապես շնորհակալութուն:

    • Ուրախ եմ, որ Ձեղ դուր եկան խորհուրդները: Ահա կոնտակտները. Վարո Ակոպյան, ավտոմեքենայի վարման հրահանգիչ
      Հասցե, հեռախոս
      Հայաստան, 0087, Երևան, Խաղաղ Դոնի փող., 1/7 շենք
      (Էրեբունի վարչ. շրջան Երևանում)
      • ավտոմեքենայի վարման հրահանգիչ` +374-98-425701 (բջջ.) , +374-91-425701 (բջջ.)

  • Es verchers masnakcel ei trainingi ev ereq hetaqrqir mitq ei arandznacrel indz hamar vor kuzem kisvel, grum em angleren vorovhetev hajeren tarer chunem:

    -Stop starting, start finishing
    -Your work is most part of your life, so love your work….
    -Read, Read and read, That person was about 50 years old and was reading even on training breaks!!!

    Tenc shat kapakcvats chen bajc uzeci grel:).

  • “Ունենալով ամբողջական պատկեր՝ ուղեղը ճիշտ հրահանգներ է ուղարկում ձեռքերին և ոտքերին: ”
    Հրաշալի էր 😉 (y)

  • bolor 5 khorhurdnern el ughghaki uzum es kardal u kardal vor mtni entagitakcutyand medz!!! tes chanaparhy ev voch te andundy, ajspisi khorhurdy petq e pakcnel patin vor anyndhat kardas.

  • ինչ հրաշալի գրություն, հաճույք ստացա կարդալուց: Success կայքի այցելուները ակումբ չունեն, որտեղ հավաքվումն են և կենդանի շփվում?

    • ՈՒրախ եմ որ վայելեցիք, հուսով եմ իմ նոր գրառումը ձեզ ըս դուր կգա: Ակումբ դեռ չունենք, սակայն եթե ցանկացողներ լինեն, կարելի է դիմել Հրաչյային այդ հարցով:)

    • Հարգելի advocate of capitalism,
      Նման ակումբի միտք կա, սակայն պահը ցավոք դեռ չի հասունացել: Իրականում օնլայն «ակումբ» ինքնըստինքյան արդեն ձևավորվել է՝ դրանք success.am-ի հեղինակներն են, ակտիվ ընթերցողներն ու հետևողները: Միացեք և կզգաք այդ շունչը 🙂

  • advocate of capitalism -Չկա, Բայց լավ միտք ասեցիր …. 😉 Հրաչյա Մանուկյանին մտածելու միտում տվեցիր…Չէ Հրաչ ջան =D …Ուղակի ափսոս ոչ բոլորն են մայրաքաղաքից,ու ֆիզիկապես ոչ բոլոր մշտական այցելուները կարող են ակումբում հավաքվեն.Իմիջայլոց էտ միտքը իրականացնելով շատ լավ էֆեկտ կտա ՀԱՋՈՂՈՒԹՅԱՆ ԲԼՈԳԻ ՄՇՏԱԿԱՆ ԱՅՑԵԼՈՒՆԵՐԻ ՌԵԱԼ ՇՓՄԱՆ-ը….

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»