Գրքեր անձնային աճի մասին

Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքերի միջոցով ես կփորձեմ Ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար: -Հ. Մանուկյան


   


Մարքեթինգ

Գովազդն արվեստ է

Մի անգամ հայտնի ամերիկյան գործարար Ֆիլիպ Ռիգլիին (Wrigley)` Ռիգլի դինաստիայի անդամներից մեկին, որոնք հայտնի են Wrigley մաստակների արտադրությամբ, հարցնում են.

— Ինչո՞ւ եք դուք շարունակում գովազդել ձեր մաստակը, չէ՞ որ դուք արդեն գրավել եք շուկայի մեծ մասը:

— Միթե՞ դուք կարծում եք, որ ես կարող եմ հանգեցնել շարժիչը` ժամում 90 մղոն արագության ժամանակ, — պատասխանում է Ռիգլին:

Ինչքան էլ չսիրեն մարդիկ գովազդը, այն արդեն դարձել է մեր կյանքի անբաժան մասը: Գովազդ կարելի է հանդիպել ամենուր` հեռուստատեսությամբ, ռադիոյում, թերթերում, ինտերնետում, փողոցում, մետրոյում, մի խոսքով, այնտեղ, որտեղ մարդկային երևակայությունը հասել է: Գովազդը` բիզնեսի շարժիչ ուժն է: Դու կարող ես ստեղծել արժեքավոր ինչ-որ բան, բայց մարդիկ ուղղակի չիմանան դրա մասին: Եվ այդտեղ էլ օգնության է գալիս գովազդը:

Առանց գովազդ բիզնես անելը համարժեք է աչքով անել աղջկան մութ սենյակում: Միայն դուք գիտեք, թե ինչ եք անում և ուրիշ ոչ ոք:

Գովազդը դա այն է, երբ ստիպում ես մարդուն զգալ մի բանի կարիք, որի մասին նա անգամ չէր էլ լսել:

Քիչ գովազդել` գումար խնայելու համար, նշանակում է անջատել ժամացույցը` ժամանակ խնայելու համար:

Մարդիկ միշտ էլ գովազդելու են իրենց ապրանքները` և՛ լավ և՛ վատ ժամանակները: Լավի դեպքում նրան ուզում են գովազդել, իսկ վատի դեպքում` պարտավոր են:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

8 մեկնաբանություն

  • Լիովին համաձայն եմ Ձեզ հետ գովազդի անհրաժեշտության հարցում, քանի որ այն ազդում է մարդու ենթագիտակցության վրա և խանութ մտնելիս մենք ակամայից նախապատվությունը տալիս ենք այն ապրանքներին, որոնց մասին առավել տեղեկացված ենք կամ, որոնք ֆիքսել է մեր տեսողական հիշողությունը:

  • Հետաքրքիր և արդիական հոդված է, մերսի
    Ես հատկապես հավանեցի ժամացույցի հետ համեմատությունը 🙂
    Այս հոդվածն էլ հիմա գովազդում է Հրաչին, այն ինչ ծիծաղ է առաջացնում, տպավորվում է մարդու հիշողության մեջ, իսկ ես հոդվածը կարդալիս զգացել եմ, որ ժպտում էի… Ապրես Հրաչ ջան 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»