Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հետաքրքիր է

Լեոնարդո Դա Վինչիի գաղտնիքը

Անհավանական է, բայց Լեոնարդո Դա Վինչին օրվա ընթացքում քնին հատկացնում էր ընդամենը 1,5 ժամ: Նա քնում էր 15-ական րոպե` յուրաքանչյուր 4 ժամը մեկ: Այդպիսով, նրան հաջողվում էր կրճատել քնի համար ընդունված նորման 8-ից 1,5 ժամի: Միգուցե քնելու հենց այդ մեթոդն էր դարձել հանճարի ֆենոմենալ արդյունավետության գաղտնիքը: Միևնույն ժամանակ Լեոնարդոն միշտ մնում էր գերազանց ֆիզիկական և մտավոր վիճակում: Նա կարողանում էր քնել քիչ և ստեղծել շատ: Ինչպես հայտնի աֆորիզմն է ասում` «չապրել, որպեսզի քնել, այլ քնել, որպեսզի ապրել»:

Մեծ նկարիչը կարծում էր, որ նորմալ քունը խանգարում է մարդու աշխատանքին: Այդ պատճառով էլ նա արմատապես փոխել էր իր օրակարգը: Քնում էր ընդամենը մի քանի ժամ, իսկ մնացած ժամանակն օգտագործում էր ստեղծագործ աշխատանքով զբաղվելու համար: Իսկ ամենահետաքրքիրն այն է, որ նրան հաջողվել էր մասնատել իր քունը «կտորների»` 4 ժամ աշխատանք, 15 րոպե քուն: Եվ այդպես ամեն օր, տարի առ տարի:

Ինչպե՞ս էր դա նրան հաջողվում

Ինչպես բացատրում են հոգեբանները, քնից հետո առաջին հատվածը հանդիսանում է ամենաբարենպաստը աշխատելու և ստեղծագործելու համար: Այդ ժամանակ ուղեղն ամենաաշխատունակն է և նրա ակտիվությունը աճում է 6-10 անգամ: Եթե դուք գիտակցաբար «քնեցնում» եք ձեր օրգանիզմը յուրաքանչյուր 4 ժամը մեկ, ապա համապատասխանաբար դուք ավելացնում եք նաև ձեր աշխատանքի և ստեղծագործելու համար բարենպաստ ժամանակը:

Կան նաև այս մեթոդի հակառակորդները: Ամեն դեպքում, չփորձեք առանց մտածելու փորձեր կատարել ձեր վրա: Պետք է նախ համապատասխան գրականություն ուսումնասիրել և խորհրդակցել մասնագետների հետ: Անքնությունը կարող է լրջորեն ազդել մարդու հոգեկան վիճակի վրա: Բայց համաձայնվեք, որ աշխատելու համար լրացուցիչ ազատ ժամանակ հայթայթելը նույնպես գայթակղիչ է թվում:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»