Այցեքարտն այսօր դարձել է գործարար մարդու ամենակարևոր աքսեսուարներից մեկը: Այն կոչված է ոչ միայն փոխանցելու Ձեր մասին տեղեկություններ, այլ նաև որոշակի ազդեցություն թողնելու այն մարդու վրա, որին այցեքարտը հանձնվում է: Հիշեք, այցեքարտը սեփական ոճն ու ճաշակը ընդգծելու հնարավորություն է, որի միջոցով մարդիկ կարող են Ձեր մասին կարծիք կազմել: Դասական են համարվում սպիտակ ֆոնի վրա սև տառերով այցեքարտերը: Այցեքարտի մեջտեղի վերին մասում սովորաբար նշվում է կազմակերպության անունը, դրանից ներքև` անուն, ազգանունը, իսկ մի փոքր ավելի ներքև` պաշտոնը: Այցեքարտի ներքևի աջ անկյունում նշվում է հասցեն, հեռախոսահամարը, ֆաքսը, էլ. հասցեն և կայքը:
Ընդհանրապես, ընդունված չէ ստեղծել գույնզգույն և նկարներ պարունակող այցեքարտեր, եթե միայն այցեքարտերի միջոցով Դուք չեք ցանկանում գովազդել Ձեր որևէ ծառայություն: Այդպես են անում, օրինակ, գեղեցկության սրահները, դիզայներները, տաքսիները, ռեստորանները և այլն: Հաճախ այցեքարտերը լինում են երկու լեզվով, մի կողմն օրինակ հայերեն, մյուսը` անգլերեն (արտասահմանյան գործընկերների համար): Բայց ցանկալի է, որ այցեքարտը լինի միակողմանի, որպեսզի ետևի մաքուր մասում այցեքարտ ստացողը կարողանա նշումներ անել: Իսկ տարբեր լեզուների համար կարելի է պահել առանձին այցեքարտեր:
Այցեքարտերն ունեն ընդունված չափ` 90х50մմ: Այցեքարտը կարելի է հանձնել առձեռն կամ ուղարկել վարորդի (առաքիչի) միջոցով, բայց ոչ փոստի: Այցեքարտը մարդուն հանձնելիս պետք է շրջել այնպես, որ նա կարողանա արագ կարդալ տեքստը: Պետք չէ այցեքարտի վրա նշումներ անել կամ խաղացնել այն ձեռքում այցեքարտը հանձնողի մոտ, քանի որ նա կարող է ընկալել դա որպես անհարգալից վերաբերմունք իր հանդեպ և վիրավորվել:
Ամեն դեպքում, Ձեր այցեքարտը Դուք կարող եք ձևավորել այնպես, ինչպես Դուք եք ցանկանում և ինչպես Ձեր երևակայությունն է թույլ տալիս: Բոլորն էլ ուզում են, որ իրենց այցեքարտը տարբերվի մնացած բոլոր այցեքարտերից և մարդկանց վրա տպավորություն թողնի:
Իսկ վերջում ներկայացնենք աշխարհի ամենահայտնի ու հաջողակ մարդկանցից մի քանիսի այցեքարտերը: Համոզված եմ, որ դա Ձեզ կհետաքրքրի: