Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հետաքրքիր է

Հայտնի մարդկանց այցեքարտերը

Այցեքարտն այսօր դարձել է գործարար մարդու ամենակարևոր աքսեսուարներից մեկը: Այն կոչված է ոչ միայն փոխանցելու Ձեր մասին տեղեկություններ, այլ նաև որոշակի ազդեցություն թողնելու այն մարդու վրա, որին այցեքարտը հանձնվում է: Հիշեք, այցեքարտը սեփական ոճն ու ճաշակը ընդգծելու հնարավորություն է, որի միջոցով մարդիկ կարող են Ձեր մասին կարծիք կազմել: Դասական են համարվում սպիտակ ֆոնի վրա սև տառերով այցեքարտերը: Այցեքարտի մեջտեղի վերին մասում սովորաբար նշվում է կազմակերպության անունը, դրանից ներքև` անուն, ազգանունը, իսկ մի փոքր ավելի ներքև` պաշտոնը: Այցեքարտի ներքևի աջ անկյունում նշվում է հասցեն, հեռախոսահամարը, ֆաքսը, էլ. հասցեն և կայքը:

Ընդհանրապես, ընդունված չէ ստեղծել գույնզգույն և նկարներ պարունակող այցեքարտեր, եթե միայն այցեքարտերի միջոցով Դուք չեք ցանկանում գովազդել Ձեր որևէ ծառայություն: Այդպես են անում, օրինակ, գեղեցկության սրահները, դիզայներները, տաքսիները, ռեստորանները և այլն: Հաճախ այցեքարտերը լինում են երկու լեզվով, մի կողմն օրինակ հայերեն, մյուսը` անգլերեն (արտասահմանյան գործընկերների համար): Բայց ցանկալի է, որ այցեքարտը լինի միակողմանի, որպեսզի ետևի մաքուր մասում այցեքարտ ստացողը կարողանա նշումներ անել: Իսկ տարբեր լեզուների համար կարելի է պահել առանձին այցեքարտեր:

Այցեքարտերն ունեն ընդունված չափ` 90х50մմ: Այցեքարտը կարելի է հանձնել առձեռն կամ ուղարկել վարորդի (առաքիչի) միջոցով, բայց ոչ փոստի: Այցեքարտը մարդուն հանձնելիս պետք է շրջել այնպես, որ նա կարողանա արագ կարդալ տեքստը: Պետք չէ այցեքարտի վրա նշումներ անել կամ խաղացնել այն ձեռքում այցեքարտը հանձնողի մոտ, քանի որ նա կարող է ընկալել դա որպես անհարգալից վերաբերմունք իր հանդեպ և վիրավորվել:

Ամեն դեպքում, Ձեր այցեքարտը Դուք կարող եք ձևավորել այնպես, ինչպես Դուք եք ցանկանում և ինչպես Ձեր երևակայությունն է թույլ տալիս: Բոլորն էլ ուզում են, որ իրենց այցեքարտը տարբերվի մնացած բոլոր այցեքարտերից և մարդկանց վրա տպավորություն թողնի:

Իսկ վերջում ներկայացնենք աշխարհի ամենահայտնի ու հաջողակ մարդկանցից մի քանիսի այցեքարտերը: Համոզված եմ, որ դա Ձեզ կհետաքրքրի:

Սթիվ Ջոբս
Սթիվ Վոզնյակ
Բիլլ Գեյթս
Մարկ Ցուկերբերգ
Դոնալդ Տրամպ
Բարաք Օբամա
Ջերրի Յանգ
Լարի Փեյջ

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»