Երբ սկսեցի այս գիրքը գրել, գլխավոր մտահոգություններիցս մեկն այն էր, թե ինչ կհասկանան մարդիկ՝ «ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» արտահայտությունը լսելով: Այլ կերպ ասած` ի՞նչ է մեզ համար «ոչ ստանդարտ» մտածելակերպը: Եթե հարցնեք ինչ-որ մեկին՝ «Երևակայիր մի բան, որը ստանդարտներից դուրս է», ամենաանհավանական պատասխաններում հավանաբար կլսեք այն մասին, թե ինչպես է մարդը թռչում, պատի միջով անցնում, ճանապարհորդում տիեզերքում, այլմոլորակայինների հետ շփվում, կենդանիների լեզվով խոսում, ջրի տակ շնչում, չորս ձեռք կամ երեք աչք ունի, ուրիշների մտքերն է կարդում, ապրում է առանց սնվելու և այլն, և այլն: Սա է միջին վիճակագրական մարդու մտքի ամենաընդարձակ սահմանը: Իրականում այս մտքերն ու պատկերացումները չի կարելի «ոչ ստանդարտ» անվանել: Մարդիկ, փորձելով մտածել ստանդարտներից դուրս, չեն էլ կռահում, որ շարունակում են մնալ ստանդարտների ներսում:


   


Հետաքրքիր է

Հայտնի մարդկանց այցեքարտերը

Այցեքարտն այսօր դարձել է գործարար մարդու ամենակարևոր աքսեսուարներից մեկը: Այն կոչված է ոչ միայն փոխանցելու Ձեր մասին տեղեկություններ, այլ նաև որոշակի ազդեցություն թողնելու այն մարդու վրա, որին այցեքարտը հանձնվում է: Հիշեք, այցեքարտը սեփական ոճն ու ճաշակը ընդգծելու հնարավորություն է, որի միջոցով մարդիկ կարող են Ձեր մասին կարծիք կազմել: Դասական են համարվում սպիտակ ֆոնի վրա սև տառերով այցեքարտերը: Այցեքարտի մեջտեղի վերին մասում սովորաբար նշվում է կազմակերպության անունը, դրանից ներքև` անուն, ազգանունը, իսկ մի փոքր ավելի ներքև` պաշտոնը: Այցեքարտի ներքևի աջ անկյունում նշվում է հասցեն, հեռախոսահամարը, ֆաքսը, էլ. հասցեն և կայքը:

Ընդհանրապես, ընդունված չէ ստեղծել գույնզգույն և նկարներ պարունակող այցեքարտեր, եթե միայն այցեքարտերի միջոցով Դուք չեք ցանկանում գովազդել Ձեր որևէ ծառայություն: Այդպես են անում, օրինակ, գեղեցկության սրահները, դիզայներները, տաքսիները, ռեստորանները և այլն: Հաճախ այցեքարտերը լինում են երկու լեզվով, մի կողմն օրինակ հայերեն, մյուսը` անգլերեն (արտասահմանյան գործընկերների համար): Բայց ցանկալի է, որ այցեքարտը լինի միակողմանի, որպեսզի ետևի մաքուր մասում այցեքարտ ստացողը կարողանա նշումներ անել: Իսկ տարբեր լեզուների համար կարելի է պահել առանձին այցեքարտեր:

Այցեքարտերն ունեն ընդունված չափ` 90х50մմ: Այցեքարտը կարելի է հանձնել առձեռն կամ ուղարկել վարորդի (առաքիչի) միջոցով, բայց ոչ փոստի: Այցեքարտը մարդուն հանձնելիս պետք է շրջել այնպես, որ նա կարողանա արագ կարդալ տեքստը: Պետք չէ այցեքարտի վրա նշումներ անել կամ խաղացնել այն ձեռքում այցեքարտը հանձնողի մոտ, քանի որ նա կարող է ընկալել դա որպես անհարգալից վերաբերմունք իր հանդեպ և վիրավորվել:

Ամեն դեպքում, Ձեր այցեքարտը Դուք կարող եք ձևավորել այնպես, ինչպես Դուք եք ցանկանում և ինչպես Ձեր երևակայությունն է թույլ տալիս: Բոլորն էլ ուզում են, որ իրենց այցեքարտը տարբերվի մնացած բոլոր այցեքարտերից և մարդկանց վրա տպավորություն թողնի:

Իսկ վերջում ներկայացնենք աշխարհի ամենահայտնի ու հաջողակ մարդկանցից մի քանիսի այցեքարտերը: Համոզված եմ, որ դա Ձեզ կհետաքրքրի:

Սթիվ Ջոբս
Սթիվ Վոզնյակ
Բիլլ Գեյթս
Մարկ Ցուկերբերգ
Դոնալդ Տրամպ
Բարաք Օբամա
Ջերրի Յանգ
Լարի Փեյջ

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»