Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ժեստերի լեզուն

Ժեստերի լեզուն. ձեռքը բերանի մոտ

Ամենամեծ սխալներից մեկը, որը թույլ են տալիս նորեկները մարդու ժեստերը ուսումնասիրելիս, ձգտումն է մեկնաբանել տվյալ ժեստը առանձին` մնացած ժեստերից և իրավիճակից անկախ: Օրինակ, ծոծրակը քորելը հազար ու մի բան կարող է նշանակել՝ թեփ, քրտնածություն, սուտ խոսել, անվստահություն կամ մոռացկոտություն: Կամ եթե ձմեռային ցուրտ մի օր ավտոբուսի կանգառում դուք տեսնում եք խաչված ոտքերով, ամուր խաչված ձեռքերով և գլուխը կախած մի մարդ, ապա ավելի հավանական է, որ նա ուղղակի սառել է, այլ ոչ թե դա վկայում է նրա քննադատական վերաբերմունքի մասին ինչ-որ բանի հանդեպ: Սակայն եթե մարդը ճիշտ նույն դիրքով նստած է ձեր առջև բանակցությունների սեղանի շուրջ գործարքի կնքման ժամանակ, ապա նրա ժեստերը բացահայտորեն նշանակում են բացասական և պաշտպանողական վերաբերմունք ստեղծված իրավիճակում: Այնպես որ, եկեք պայմանավորվենք, որ առանձին ժեստերին պետք չէ միշտ վերաբերվել որպես նույն նշանակությունն ունեցող մի բան, այլ դրանք մեկնաբանելիս դուք ինքներդ պետք է կողմնորոշվեք՝ կախված իրավիճակից և հանգամանքներից:

Նայեք վերևում գտնվող նկարին: Եթե դուք զրուցեիք նկարում պատկերված մարդու հետ և խնդրեիք նրան արտահայտել իր կարծիքն այն մասին, թե ինչ դուք հենց նոր ասեցիք և նա ասեր, որ համաձայն չէ ձեզ հետ, ապա նրա խոսքն ու ժեստերը իրար կհամապատասխանեին: Իսկ եթե նա պատասխաներ, որ իրեն շատ դուր եկավ այն, ինչ դուք ասեցիք, ապա նա ձեզ կստեր, քանի որ նրա ժեստերը հակառակն են ասում: Իմիջիայլոց, հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդու ենթագիտակցական ազդակները (ժեստերը) իրենց մեջ 5 անգամ ավելի շատ ինֆորմացիա են պարունակում, քան ոչ ենթագիտակցականը (օրինակ խոսքը): Եվ եթե դրանք իրարից տարբերվում են, ապա մարդիկ ավելի շատ նախապատվությունը տալիս են ժեստերին:

Ժեստերի լեզու

Նայեք ձախ կողմում գտնվող նկարին: Եթե 5-ամյա աղջիկը ստում է իր ծնողներին, ապա նա անմիջապես փակում է իր բերանը մեկ կամ երկու ձեռքերով: «Բերանը փակելու» այս ժեստը մնում է մարդու մոտ նաև հասուն տարիքում և սովորաբար նշանակում է «սուտ խոսել»: Այսինքն, դուք սուտ եք խոսում և ենթագիտակցորեն փորձում եք փակել ձեր բերանը: Ուղղակի փոքր երեխայի մոտ այդ ժեստը տեղի է ունենում միանգամից, իսկ հասուն մարդիկ դա անում են ավելի դանդաղ և երբեմն՝ մի քիչ այլ կերպ: Հաճախ, երբ ենթագիտակցությունը ազդակներ է ուղարկում ուղեղ «փակիր բերանդ, դու սուտ ես խոսում», մարդը ձեռքը տանում է, որպեսզի փակի բերանը, բայց վերջին պահին ձեռքը շեղվում է բերանից և առաջ է գալիս այլ ժեստ՝ քթի շոշափում (տես ներքևում գտնվող նկարը): Այդ ժեստը ոչ այլ ինչ է, քան բերանը փակելու այդ նույն ժեստի ավելի հասուն, կատարելագործված տարբերակը և կրկին նշանակում է նույն բանը՝ սուտ խոսել: Այս օրինակը նաև ցույց է տալիս, որ տարիքի հետ ժեստերը դառնում են ավելի ոչ բացահայտ և քիչ նկատելի: Այդ պատճառով էլ միշտ էլ ավելի դժվար է կարդալ 50-ամյա հասուն մարդու ժեստերը, քան երիտասարդինը:

Ժեստերի լեզու

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»