Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Օգտակար խորհուրդներ

Երբ ջղայնացած եք լինում` քնե՛ք

Առօրյայում կարող է լինել հազար ու մի պատճառ, ինչից մենք կարող ենք ջղայնանալ: ՀԻՇԵՔ` երբեք մի կայացրեք կարևոր որոշումներ, երբ դուք ջղայնացած եք: Սովորաբար ջղայնացած մարդը չի տիրապետում իրեն և անում է այն, ինչ չէր անի հանգիստ վիճակում: Մենք բոլորս էլ հասարակ մահկանացուներ ենք և ինչքան էլ փորձենք հանգիստ պահել մեզ և ղեկավարել մեր զգացմունքները, երբեմն լինում են պահեր, երբ մենք չենք կարողանում մեզ ղեկավարել և դուրս ենք գալիս ափերից: Մեկի մոտ դա լինում է ամիսը մեկ, մյուսի մոտ` 10 տարին: Կարևորը, նման պահերին որոշումներ չկայացնելն է: Գիտե՞ք ինչ եմ անում ես, երբ ջղայնացած եմ լինում: Քնում եմ:

Քնելն ինձ օգնում է: Չնայած արդեն երկար ժամանակ է, ինչ ես սովորել եմ չջղայնանալ, բայց ժամանակին, երբ ես ջղայնանում էի, ես գիտեի, որ հիմա պետք է ուղղակի գնամ քնեմ և երբ զարթնեմ, ամեն ինչ արդեն լավ է լինելու: Եվ իրոք այդպես էլ լինում էր: Զարթնելուց հետո ես չէի ցանկանում անել այն, ինչ պատրաստվում էի անել մի քանի ժամ առաջ: Ցանկացած որոշում, որը ես կայացրել եմ ջղայնացած ժամանակ, սխալ է եղել: Քնելով` դուք հնարավորություն եք ստանում բերել ձեր ուղեղը հանգիստ վիճակի: Իսկ հանգիստ վիճակում ձեր ուղեղը օգնում է ձեզ, այլ ոչ թե խանգարում: Ինչքան էլ դժվար լինի, փորձեք ջղայնացած պահերին շուտափույթ որոշումներ չկայացնել: Համոզեք ինքներդ ձեզ, որ հիմա պետք է գնաք քնեք և միայն զարթնելուց հետո նոր որոշում կայացնեք: Համոզված եղեք, որ հիմնականում զարթնելուց հետո դուք այլևս չեք անի այն, ինչ պատրաստվում էիք անել, քանի որ դա իրոք պետք չէր անել: Հասկացեք ամենակարևորը: Ջղայնացած ժամանակ մարդը ոչ թե ուժեղ է, այլ թույլ և խոցելի:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

4 մեկնաբանություն

  • Հրաչ ջան, ըհը… բոլորդ ջղայնացել-քնել եք, բայց ես հանգիստ եմ, ու քունս չի տանում:

    Այն, որ ջղայնացած ու բուռն էմոցիաների ներքո կայացրած որոշումդ շատ հավանական է, որ սառը գլխով դատելիս ծիծաղելի թվա՝ լրիվ համաձայն եմ: Բայց նման վիճակում վեր կենալ ու գնալ-քնել… իմ մոտ հաստատ չի ստացվի:

    Խորհուրդ են տալիս նաեւ մաքուր օդին քայլել, կամ ռելաքս-մեղեդիներ լսել: Բայց կա ջղայնանալու մի մակարդակ, որ հանգստացնող բոլոր միջոցները կարող են ավելի բորբոքել:

    Մնում է մի բան. ինքնատիրապետել, զսպել ու չհասնել ջղայնության այդ անվերահսկելի աստիճանին:

  • Իսկ մի ժամանակ վստահ էի, որ զայրույթը աֆֆեկտի ազդեցություն է թողնում ու երբեմն դրական հետևանքներ ունի:

  • Իսկապես այդպես է ջղային վիճակում մարդը չի կարող իրավիճակը ճիշտ գնահատել, ուստի սխալվելու հավանականությունը շատ մեծ է 🙂

  • Չեմ կարծում, թե քնելը ամենալավ միջոցը լինի:

    Ջղայնացած վիճակում մենք ձեռք ենք բերում բացասական էներգիայի որոշակի քաննակություն:
    Կարող ենք ընտրել 2 եղանակ:

    1. Այդ էներգիան օգտագործել որևէ կերպ ներսից դուրս հանելու համար

    օր.` հիշել որևէ գործ, որ կիսատ է եղել, ու էներգիան փխակերպելով, իրականացնել այդ
    կամ գոռալ, բարձի վրա թափել զայրույթը, տունը մաքրել… և այլն:

    2. Էներգիան թողնել ներսում:

    Ինքս ջղայնացած ժամանակ, նախ գրում եմ , թղթին եմ հանձնում տաքացած մտքերս, հետո նոր սկսում եմ ինչ-որ բան ձեռնարկել:
    Հիանալի օգնում է: Մի գուցե Ձեզ էլ օգնի 😉
    Օր.` քնել, կամ ոչինչ չձեռնարկել:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»