Ենթադրենք ձեր տատիկը լավ ձեռնոցներ է կարում և դուք որոշում եք դրա վրա բիզնես սկսել: Դուք վարձում եք ևս մի քանի դերձակներ, որոնք սկսում են ձեր նկուղում ձեռնոցներ կարել: Դուք բացում եք ձեր ընկերությունը, անվանում այն «Տատիկի ձեռնոցները», վարձում եք տարածք և սկսում եք դրանք վաճառել: Գործերը լավ են ընթանում, հինգ տարվա ընթացքում ձեր ապրանքանիշը դառնում է հայտնի և դուք դառնում եք առաջատարներից մեկը ձեռնոցների բիզնեսում: Այդ ժամանակ դուք որոշում եք ընդլայնել բիզնեսը: Դուք որոշում եք ևս մի քանի խանութներ բացել տարբեր քաղաքներում: Բայց դրա համար ձեզ անհրաժեշտ է տարածք, անհրաժեշտ են աշխատողներ և անհրաժեշտ է ժամանակ` այդ ամենով զբաղվելու և բիզնեսը ղեկավարելու համար: Բայց այստեղ ձեզ դիմում է ձեր մանկության ընկերը, որը բնակվում է կողքի քաղաքում:
Նա առաջարկում է ձեզ ամեն ամիս ձեռք բերել ձեզանից ձեռնոցների որոշակի քանակ, օգտագործել ձեր ապրանքանիշը և ձեր անվան տակ (չէ՞ որ դուք արդեն հայտնի եք) վաճառել ձեռնոցներն իր քաղաքում: Եվ դրա դիմաց նա պատրաստ է ամեն ամիս վճարել ձեզ որոշակի գումար (ռոյալթի): Նա իր վրա է վերցնում իր քաղաքում բիզնեսի կազմակերպումը, տարածքի վարձակալումը, աշխատողների վարձատրությունը և մնացած գործերը: Ուղղակի նա խնդրում է, որպեսզի ձեռնոցներն իրեն վաճառեք որոշակի զեղչով, որպեսզի նա կարողանա աշխատել տարբերության վրա:
Ո՞րն է ձեր ընկերոջ օգուտը: Այն, որ նրան պետք չէ զրոյից ինչ-որ բիզնես հորինել, ապրանքներ մտածել, գովազդով ու մարքեթինգով զբաղվել, չէ որ դուք նրա փոխարեն դա արդեն արել եք: Նա օգտագործում է ձեր ապրանքները, ձեր անունը և նրան մնում է միայն կազմակերպել մնացածը: Ո՞րն է ձեր օգուտը: Ձեր բիզնեսն ընդլայնվում է, դուք խնայում եք տարածքի, աշխատողների վարձակալության և մնացած ծախսերի վրա, ամեն ամիս վաճառում եք ձեռնոցների որոշակի քանակ և պարբերաբար ստանում եք վճարներ` ձեր ապրանքանիշը օգտագործելու համար: Այսինքն գոհ եք և՛ դուք և՛ ձեր ընկերը: Գոհ են բոլորը: Բիզնեսի կազմակերպման այս ձևը կոչվում է ֆրանչայզինգ:
Ֆրանչայզինգը բիզնեսի այնպիսի կազմակերպումն է, երբ ընկերությունը (ֆրանչայզոր) իր ապրանքների կամ ծառայությունների վաճառքի իրավունքը տալիս է այլ մարդու կամ ընկերության (ֆրանչայզի): Ընկերության համար ֆրանչայզինգը բիզնեսը ընդլայնելու հնարավորություն է, իսկ գործարարների համար` հնարավորություն դառնալու բիզնեսի սեփականատեր: Ֆրանչայզին իրավունք է ստանում օգտագործել ընկերության անունը, նրա հեղինակությունը, տեխնոլոգիաները, բայց պարտավորվում է վաճառել ընկերության ապրանքներն ու ծառայությունները ընկերության կողմից սահմանված կանոնների և ցուցումների հիման վրա: Այդ իրավունքները ստանալու համար ֆրանչայզին նախնական վճարում է կատարում ֆրանչայզորին, իսկ հետագայում կատարում է ամսեկան վճարումներ: Կարելի է ասել, որ սա բիզնեսի վարձակալություն է, քանի որ ֆրանչայզին երբեք չի դառնում տվյալ ապրանքանիշի սեփականատերը, այլ օգտագործում է այն այնքան ժամանակ, քանի դեռ կատարում է ամսեկան վճարումները: Իսկ ինչու նոր հեծանիվ հորինել:
LUKA JAN @NDAMEN@ 2 OR ARAJ ES SHAT EI UZUM IMANAL INCH E NSHANAKUM FRANCHAYZING@, BAYC OV EL VOR BACATRUM ER CHEI HASKANUM, BAYC AYS HODVACIC HETO ES INDZ ZGUM EM INCHPES ԵՊՏՀ-ն AVARTAC MI USANOX. SHNORHAKALUTYUN SHATTTTTT.
EV UZUM EM VOR MI XNDRANQ KATARES, ETE HNARAVOR E GONE SHABAT@ 1 ANGAM GRES ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ.
Կարեն ջան մերսի, շատ ուրախ եմ, որ այդպես համընկեց:
Իսկ ինչ վիճակագրություն?
toxnum em qo hayecoxutyan@ Luka jan, karox e linel yuraqanchyur temayic` gitakan, arevtrayin, lratvakan:
Ev ete sksel enq qrel vijakagrutyunic, asem vor ashxarhum lratvakan norutyunneri uxix 71 tokos@ kazmum e miayn ԱՄՆ-ի lratvakan norutyunner@, isk Rusastani, Chinastani ev Hndkastani norutyunner@ miasin kazmum e @ndamen@ 1 tokos@: Hetaqrqir ev zarmanali e che?
Հա իրոք հետաքրքիր է 🙂
Կարեն ջան վիճակագրության հետ կապված ոչինչ խոսք տալ չեմ կարող, կփորձենք..
շատ լավ: շնորհակալություն Լուկա ջան:
ցանցային մարքեթինգին նմանա ինչ-որ չափով
Mersi Luka jan, shat haskanali dzevov er matucvac
Խնդրեմ Զառա ջան 🙂
շնորհակալություն Լուկա ջան,ընդհանրապես պատկերացում չունենալով ֆրանչայզինգի մասին` հասկացա. շատ լավ էիք բացատրել… իսկ կարող եք մի հոդված էլ գրել ցանցային մարքեթինգի մասին?..
Հա իհարկե Լառա ջան, կոնկրետ օր չեմ կարող խոսք տալ, բայց կգրեմ:
մերսի Լուկա ջան…կարևոր չի,թե երբ..երբ Ձեզ հարմար լինի այդ ժամանակ էլ գրեք….
Ok Լառա ջան, իմիջիայլոց շատ լավ թեմա առաջարկեցիք, շատերին կհետաքրքրի..
Լուկա ջան, շատ շնորհակալություն օգտակար հոդվածի համար, մի խնդրանք ունեմ, եթե դժվար չի, կարո՞ղ եք անդրադառնալ նաև “White label” թեմային: Կանխավ շնորհակալ եմ:
Խնդրեմ Աննա ջան,
Ճիշտն ասած ծանոթ չեմ White label-ին, չգիտեմ ինչ է, բայց կնայեմ..
Shnorhakal em shat vorakyal u hetaqrqir informaciayi hamar (y)
Շնորհակալություն մատչելի բացատրության համար, իսկ ֆրանչայզինգը պատենտավորման հետ կապ ունի՞:
Ձեզ նույնպես շնորհակալություն Նարինե ջան:
Ոչ, պատենտավորման հետ կապ չունի