Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Ֆրանչայզինգ կամ տատիկի ձեռնոցները

Ենթադրենք ձեր տատիկը լավ ձեռնոցներ է կարում և դուք որոշում եք դրա վրա բիզնես սկսել: Դուք վարձում եք ևս մի քանի դերձակներ, որոնք սկսում են ձեր նկուղում ձեռնոցներ կարել: Դուք բացում եք ձեր ընկերությունը, անվանում այն «Տատիկի ձեռնոցները», վարձում եք տարածք և սկսում եք դրանք վաճառել: Գործերը լավ են ընթանում, հինգ տարվա ընթացքում ձեր ապրանքանիշը դառնում է հայտնի և դուք դառնում եք առաջատարներից մեկը ձեռնոցների բիզնեսում: Այդ ժամանակ դուք որոշում եք ընդլայնել բիզնեսը: Դուք որոշում եք ևս մի քանի խանութներ բացել տարբեր քաղաքներում: Բայց դրա համար ձեզ անհրաժեշտ է տարածք, անհրաժեշտ են աշխատողներ և անհրաժեշտ է ժամանակ` այդ ամենով զբաղվելու և բիզնեսը ղեկավարելու համար: Բայց այստեղ ձեզ դիմում է ձեր մանկության ընկերը, որը բնակվում է կողքի քաղաքում:

Նա առաջարկում է ձեզ ամեն ամիս ձեռք բերել ձեզանից ձեռնոցների որոշակի քանակ, օգտագործել ձեր ապրանքանիշը և ձեր անվան տակ (չէ՞ որ դուք արդեն հայտնի եք) վաճառել ձեռնոցներն իր քաղաքում: Եվ դրա դիմաց նա պատրաստ է ամեն ամիս վճարել ձեզ որոշակի գումար (ռոյալթի): Նա իր վրա է վերցնում իր քաղաքում բիզնեսի կազմակերպումը, տարածքի վարձակալումը, աշխատողների վարձատրությունը և մնացած գործերը: Ուղղակի նա խնդրում է, որպեսզի ձեռնոցներն իրեն վաճառեք որոշակի զեղչով, որպեսզի նա կարողանա աշխատել տարբերության վրա:

Ո՞րն է ձեր ընկերոջ օգուտը: Այն, որ նրան պետք չէ զրոյից ինչ-որ բիզնես հորինել, ապրանքներ մտածել, գովազդով ու մարքեթինգով զբաղվել, չէ որ դուք նրա փոխարեն դա արդեն արել եք: Նա օգտագործում է ձեր ապրանքները, ձեր անունը և նրան մնում է միայն կազմակերպել մնացածը: Ո՞րն է ձեր օգուտը: Ձեր բիզնեսն ընդլայնվում է, դուք խնայում եք տարածքի, աշխատողների վարձակալության և մնացած ծախսերի վրա, ամեն ամիս վաճառում եք ձեռնոցների որոշակի քանակ և պարբերաբար ստանում եք վճարներ` ձեր ապրանքանիշը օգտագործելու համար: Այսինքն գոհ եք և՛ դուք և՛ ձեր ընկերը: Գոհ են բոլորը: Բիզնեսի կազմակերպման այս ձևը կոչվում է ֆրանչայզինգ:

Ֆրանչայզինգը բիզնեսի այնպիսի կազմակերպումն է, երբ ընկերությունը (ֆրանչայզոր) իր ապրանքների կամ ծառայությունների վաճառքի իրավունքը տալիս է այլ մարդու կամ ընկերության (ֆրանչայզի): Ընկերության համար ֆրանչայզինգը բիզնեսը ընդլայնելու հնարավորություն է, իսկ գործարարների համար` հնարավորություն դառնալու բիզնեսի սեփականատեր: Ֆրանչայզին իրավունք է ստանում օգտագործել ընկերության անունը, նրա հեղինակությունը, տեխնոլոգիաները, բայց պարտավորվում է վաճառել ընկերության ապրանքներն ու ծառայությունները ընկերության կողմից սահմանված կանոնների և ցուցումների հիման վրա: Այդ իրավունքները ստանալու համար ֆրանչայզին նախնական վճարում է կատարում ֆրանչայզորին, իսկ հետագայում կատարում է ամսեկան վճարումներ: Կարելի է ասել, որ սա բիզնեսի վարձակալություն է, քանի որ ֆրանչայզին երբեք չի դառնում տվյալ ապրանքանիշի սեփականատերը, այլ օգտագործում է այն այնքան ժամանակ, քանի դեռ կատարում է ամսեկան վճարումները: Իսկ ինչու նոր հեծանիվ հորինել:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

17 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»