Երբ սկսեցի այս գիրքը գրել, գլխավոր մտահոգություններիցս մեկն այն էր, թե ինչ կհասկանան մարդիկ՝ «ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» արտահայտությունը լսելով: Այլ կերպ ասած` ի՞նչ է մեզ համար «ոչ ստանդարտ» մտածելակերպը: Եթե հարցնեք ինչ-որ մեկին՝ «Երևակայիր մի բան, որը ստանդարտներից դուրս է», ամենաանհավանական պատասխաններում հավանաբար կլսեք այն մասին, թե ինչպես է մարդը թռչում, պատի միջով անցնում, ճանապարհորդում տիեզերքում, այլմոլորակայինների հետ շփվում, կենդանիների լեզվով խոսում, ջրի տակ շնչում, չորս ձեռք կամ երեք աչք ունի, ուրիշների մտքերն է կարդում, ապրում է առանց սնվելու և այլն, և այլն: Սա է միջին վիճակագրական մարդու մտքի ամենաընդարձակ սահմանը: Իրականում այս մտքերն ու պատկերացումները չի կարելի «ոչ ստանդարտ» անվանել: Մարդիկ, փորձելով մտածել ստանդարտներից դուրս, չեն էլ կռահում, որ շարունակում են մնալ ստանդարտների ներսում:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Pizza Hut և KFC. Չինաստանն անցնում է ԱՄՆ-ից

Ամերիկյան արագ սննդի ոլորտում հայտնի Yum! Brands ընկերությանը պատկանող Pizza Hut և Kentucky Fried Chicken (KFC) արագ սննդի ռեստորաններն աննախադեպ հեղինակություն են վայելում Չինաստանում: Անցած 5 տարիների ընթացքում Yum-ը Չինաստանում բացել է ավելի քան 1 ռեստորան օրեկան: Այժմ Չինաստանում այն ունի մոտ 3,700 KFC-ներ և ավելի քան 760 Pizza Huts-եր:

Չինաստանում Yum-ի աննախադեպ աճը պայմանավորված է երկրում միջին խավի արագ աճի հետ: Վերլուծաբանների պնդմամբ՝ Չինաստանում Yum-ի բիզնեսը մոտակա 5 տարիների ընթացքում երկու անգամ ավելի մեծ կլինի, քան ԱՄՆ-ում: Չինաստանն այս պահին արդեն ապահովում է Yum-ի ընդհանուր եկամուտի ավելի քան 40%-ը: Yum-ի գործադիր տնօրեն Դեյվիդ Նովակի խոսքերով. Չինաստանը 21-րդ դարի լավագույն շուկան է ռեստորանային բիզնեսի համար:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»