Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Pizza Hut և KFC. Չինաստանն անցնում է ԱՄՆ-ից

Ամերիկյան արագ սննդի ոլորտում հայտնի Yum! Brands ընկերությանը պատկանող Pizza Hut և Kentucky Fried Chicken (KFC) արագ սննդի ռեստորաններն աննախադեպ հեղինակություն են վայելում Չինաստանում: Անցած 5 տարիների ընթացքում Yum-ը Չինաստանում բացել է ավելի քան 1 ռեստորան օրեկան: Այժմ Չինաստանում այն ունի մոտ 3,700 KFC-ներ և ավելի քան 760 Pizza Huts-եր:

Չինաստանում Yum-ի աննախադեպ աճը պայմանավորված է երկրում միջին խավի արագ աճի հետ: Վերլուծաբանների պնդմամբ՝ Չինաստանում Yum-ի բիզնեսը մոտակա 5 տարիների ընթացքում երկու անգամ ավելի մեծ կլինի, քան ԱՄՆ-ում: Չինաստանն այս պահին արդեն ապահովում է Yum-ի ընդհանուր եկամուտի ավելի քան 40%-ը: Yum-ի գործադիր տնօրեն Դեյվիդ Նովակի խոսքերով. Չինաստանը 21-րդ դարի լավագույն շուկան է ռեստորանային բիզնեսի համար:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»