Կարևորը միտքը չէ, կարևորն իրականացումն է. 5 խորհուրդ ստարտափերներին - Հաջողության բլոգ
 
 

Գրքեր անձնային աճի մասին

Այս գրքերը հարուստ դառնալու մասին չեն, այլ ներդաշնակ և գիտակից կյանք ունենալու: Դրանցում ներկայացված է ճանապարհ՝ շարունակական աճի և ինքնակատարելագործման: Գրքերի հեղինակն այդ ճանապարհը սկսեց 2009 թ, և փուլ առ փուլ ներկայացնում է փոփոխությունները, որոնք տեղի են ունենում իր կյանքում և որոնք կարող են տեղի ունենալ Ձեր կյանքում, իր գրքերում: Ներկայացված են մի շարք պրակտիկ խորհուրդներ, պատմություններ, առակներ, փիլիսոփայություն:


   


Ստարտափ

Կարևորը միտքը չէ, կարևորն իրականացումն է. 5 խորհուրդ ստարտափերներին

Վերջին մի քանի օրը YouTube-ով դիտում էի բոլոր հնարավոր տեսանյութերը ստարտափների մասին: Խոսքը գնում է այնպիսի ստարտափների մասին, որոնք ինչ-որ պահի մեծ ֆինանսավորում են ստանում Ռուսաստանում կամ ԱՄՆ-ում և վերածվում են մեծ ընկերությունների: Ուզում եմ ամփոփել այդ մի քանի օրվա ընթացքում զգացածս: Նախ, ինչպես հասկացա և դա մինչև այդ էլ ենթադրում էի, ստարտափների ֆինանսավորման և առաջմղման համար ամենահարմար տեղը ԱՄՆ-ն է, մասնավորապես Սիլիկոնյան հովիտը: Այնտեղ մարդիկ ուղղակի շնչում են ստեղծարարությամբ և ՏՏ բիզնեսով: Նայում էի պատմություններ ռուսական մի քանի ստարտափների մասին, որոնք ստեղծվել են Ռուսաստանում և տեղափոխվել Սիլիկոնյան հովիտ, որտեղ զարգանում են:

Մի քանի բան մեջս տպավորվեց:

Առաջինը. ինչ-որ մեկն ասում էր, որ հաճախ ստարտափ ստեղծողներին թվում է, որ ամենակարևորը գաղափարն է, բայց դա այդպես չէ: Գաղափարներ Սիլիկոնյան հովտում պտտվում են հազարներով: Գաղափարներ կարող են ունենալ բոլորը, նույնիսկ լավ գաղափարներ: Իսկական ստարտափը սկսվում է այդ գաղափարներն իրականություն դարձնելով և թիմ ստեղծելով: Այսինքն, եթե դու գնաս Սիլիկոնյան հովիտ, բազմաթիվ վենչուրային հիմնադրամներից մեկին փորձես ներկայացնել քո գաղափարը, նրանք միգուցե քեզ նույնիսկ չլսեն: Իսկ եթե գնաս թիմով, ներկայացնես արդեն կատարված աշխատանքի մի մասը, ներկայացնես նախագծի նախատիպը, ներկայացնես քո թիմը, ներկայացնես պահանջները, թե ինչի համար է քեզ գումար անհրաժեշտ, ապա շանսերը, որ լավ գաղափարի դեպքում քո ստարտափը ֆինանսավորում կստանա, շատ ավելի մեծ է: Այսինքն, գաղափարը քիչ է, պետք է ավելի առաջ գնալ, եթե ուզում ես լուրջ ստարտափ դառնալ:

Երկրորդ բանը, որ մեջս տպավորվեց այն է, որ Սիլիկոնյան հովտում լավ է 🙂 Իրոք, միջավայրը շատ կարևոր է: Եթե քո շուրջբոլորը մարդիկ ստեղծում են, մտածում, բիզնես են անում և դու շփվում ես նման մարդկանց հետ, դու կարծես քո ափսեում լինես: Այդպիսի միջավայրում նոր գաղափարներն էլ են ավելի հաճախ ծնվում, եղածներն էլ են ավելի լավ իրագործվում:

Երրորդ բանը, որ հասկացա, այն է, որ պետք է աշխատել միայն միջազգային ստարտափի վրա` անգլալեզու: Հավանականությունը, որ այդ ստարտափը կվերածվի միլիոնավոր դոլարների արժողությամբ նախագծի, շատ ավելի մեծ է:

Չորրորդ բանը, որ հասկացա, այն է, որ հիմնականում հաջողության են հասնում այն ստարտափները, որոնց նպատակը ոչ թե փող աշխատելն է, այլ մարդկանց ինչ-որ խնդիր լուծելը կամ աշխարհը փոխելը: Այսինքն, եթե դուք այնքան ոգևորված եք Ձեր գաղափարով, որ նույնիսկ իմանալով, որ մոտակա տարիներին այն Ձեզ գումար չի բերի, շարունակեք իրականացնել այն, ապա ավելի հավանական է, որ Ձեր ստարտափը հաջողության կհասնի:

Եվ վերջապես, հինգերորդը, ցանկացած ստարտափի մոտ գալիս է կրիտիկական մի կետ, որից հետո ստարտափը ստեղծողները սկսում են կասկածել իրենց ստարտափի վրա. կաշխատի այն արդյո՞ք, մարդկանց պետք կգա՞, արդյոք մարդկանց մեծ շրջան է վերցված, և այլն, և այլն: Հաջողության հիմնականում հասնում են նրանք, ովքեր հաղթահարում են այդ կրիտիկական կետը:

Վերջում միայն ավելացնեմ, որ հատկապես հիմա, բավական շատ են վենչուրային հիմնադրամներն ու անհատ ներդրողները, որոնք պատրաստ են ներդնել լավ թիմի մեջ, որն ունի լավ գաղափար: Նման հիմնադրամներ կան Ռուսաստանից մինչև ԱՄՆ: Պարզապես անհրաժեշտ է մինչև այդ մարդկանց հետ հանդիպելը, ինչ-որ բան ստեղծել, տեստավորել, թիմ կազմել, կոնկրետ բիզնես պլան մշակել ու առաջ Սիլիկոնյան հովիտ…

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

9 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»