Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Արժեթղթեր

Amazon.com. բաժնետոմսեր

Հեղինակ՝ Harust Tga

Այսօր Ձեր ուշադրությունն ուզում եմ գրավել օնլայն առևտրի արդի ամենահզոր ընկերության՝ Amazon-ի վրա:

Ընդհանուր առմամբ, իմ նպատակն է ներկայացնել ընկերություններ, որոնց արժեթղթերը հետաքրքրություն են ներկայացնում, այսինքն դրանց բաժնետոմսերի գինը հնարավոր է կտրուկ աճի կամ նվազի ապագայում, կամ այն հաստատուն կերպով աճում կամ նվազում է ժամանակի ինչ-որ հատվածում:

Տվյալ պարագայում Amazon-ը ինձ հետաքրքիր է մի քանի պատճառներով՝ դրա բաժնետոմսերի գինը անցյալ տարվա սկզբից $127-ից հասել է $240: Թեև տվյալ պահին այն առավելագույն $260-ից $20 նվազել է, բայց ընդհանուր առմամբ՝ միտում ունի աճելու: Amazon-ը նաև հետաքրքիր է նրանով, որ այն միշտ նոր շուկաներ է փնտրում և չի սահմանափակվում տվյալ պահին գործող փող վաստակելու եղանակներով:

Ո՞րն է ընկերության հաջողության գաղտնիքը: Կարծում եմ՝ հիմնական կետերից մեկը, եթե ոչ հիմնականը՝ ընկերության ղեկավար Ջեֆ Բեզոսն է: Նա ընկերության հիմնադիրն է և այդ ամենը ստեղծել է զրոյից: Սթիվ Ջոբսի՝ կյանքից հեռանալուց հետո, հենց Ջեֆին են վերագրում Ամերիկայի թիվ մեկ ղեկավարի տիտղոսը: Նա իր բիզնեսի հիմքում դրել է հաճախորդի պաշտամունքի առարկան և աշխատում է հնարավորինս մատչելի դարձնել իր մատուցած ծառայությունները, ինչպես նաև արտադրվող ապրանքները: Այսպիսով, նա հակառակվում է Apple ընկերության որդեգրած քաղաքականությանը, որի արտադրանքը շատ որակով է, բայց չափից դուրս թանկ և ինչ-որ իմաստով՝ նույնիսկ գերագնահատված:

Ջեֆի ուշադրությունը հաճախորդի նկատմամբ ուղղակի աննախադեպ է. պատմում են, որ կարևոր խորհրդակցությունների ժամանակ նա աթոռներից մեկը դատարկ է թողնում՝ ասելով, որ տվյալ աթոռին նստած է հաճախորդը՝ սենյակի ամենակարևոր մարդը: Տվյալ օրինակով Ջեֆն ուզում է, որ իր աշխատակիցները մտովի պատկերացնեն, թե ինչ կարծիք կունենա հաճախորդը այս կամ այն մտքին, ապրանքին կամ ծառայությանը:

Amazon-ի կողմից արտադրվող Kindle թաբլետ/պլանշետները վաճառվում են գրեթե իրենց ինքնարժեքով: Kindle-ներից ամենաթանկը՝ Kindle Fire HD 8,9-ն, արժե $299: Նման ռազմավարության նպատակն իմ պատկերացմամբ շուկայի գրավումն է: Amazon-ը գաղտնի է պահում վաճառված Kindle-ների քանակը, բայց 2011 թվականի դեկտեմբեր ամսվա վերջին նա հայտարարեց, որ վերջին երեք շաբաթների ընթացքում վաճառել է մեկ միլիոն Kindle շաբաթական:

Այսպիսով, իմ անձնական եզրահանգումը հետևյալն է. Amazon-ի բաժնետոմսերի գինը մոտակա ամիսներին և հատկապես տարվա վերջում, երբ առևտուրը թեժանում է, աճելու է:

Հեղինակի մասին

Harust Tga

4 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»