Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Արժեթղթեր

Վերջին տարում LinkedIn-ը թանկացել է գրեթե 2 անգամ

Հեղինակ՝ Harust Tga

Այսօր խոսելու ենք աշխարհի ամենաճանաչված սոցիալական ցանցերից մեկի՝ LinkedIn-ի մասին: Սոցիալական ցանցերի աշխարհում այն գտնվում է այնպիսի հզորների կողքին, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը կամ Pinterest-ը: Իմիջիայլոց, նշված սոցիալական ցանցերի մեջ LinkedIn-ը առաջինն էր, որ դուրս եկավ IPO-ի: Դա տեղի ունեցավ 2011թ-ի մայիսին: Ի տարբերություն IPO իրականացրած մյուս առաջատարի՝ Facebook-ի, LinkedIn-ի ֆինանսական ցուցանիշները դրական են: Բաժնետոմսերի գինն այս պահին $114.5 է: Դրանք կայուն աճ են գրանցել այս տարվա սկզբից՝ աճելով $63-ից:

LinkedIn-ը մասնագիտացված սոց. ցանց է, որտեղ մարդիկ գրանցվում են հետևյալ նպատակներով՝

  • ձեռք բերել նոր գործնական կապեր
  • աշխատանք գտնել
  • աշխատող գտնել
  • առաջխաղացնել ընկերությունը
  • այլ

Կարելի է ասել, որ LinkedIn-ը շատ հաջողված նախագիծ է: Սկսելով ամենացածրից` այն դանդաղորեն հասել է իր հիմնական նպատակին՝ դառնալով թիվ 1 HR ցանցը:

LinkedIn-ի պատմությունը սկսվել է Ռեյդ Հոֆմանի ճաշասենյակից 2002 թվականին: Կայքի պաշտոնական բացումը եղել է 2003թ-ի մայիսի 5-ին: Առաջին ամսվա վերջում այն արդեն ուներ 4500 գրանցված անդամ: Այժմ LinkedIn-ից օգտվում է ողջ աշխարհը:

Հեղինակի մասին

Harust Tga

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»