Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Ստարտափ

Պատենտավորումը ԱՄՆ-ում

Պարզվում է, որ ԱՄՆ-ում, բացի համակարգչային ծրագրերից և ալգորիթմներից, հնարավոր է պատենտավորել նաև բիզնեսի վարման մեթոդները: Վերջերս հայտնվեցի ամերիկյան մի կայքում, որի տակ գրված էր` Patented: Նշված էր նաև պատենտի համարը: Փնտրեցի համարը համացանցում և հայտնվեցի uspto.gov (United States Patent and Trademark Office) կայքում, որը պարզվեց ԱՄՆ-ում պատենտներ տրամադրող պաշտոնական կառույցն է: Երբ կարդում էի գտածս պատենտի նկարագրությունը, մտածում էի, որ եթե այդպես լինի, ապա բոլորը կարող են պատենտավորել ցանկացած միտք` սկսած սոցիալական ցանցից մինչև նորությունների կայք: Իրականում, մի քիչ ուսումնասիրելով պատենտները, հասկացա, որ նման պատենտներ իրոք կան: Օրինակ, Facebook-ը պատենտավորել է այսպես կոչված News Feed-ը: Պատենտին կարող եք ծանոթանալ այստեղ: Կամ, օրինակ կա պատենտ` ոչ-պիկային ժամերին ռեստորաններում և այլ ոլորտներում ծանրաբեռնվածությունը կրճատելու մասին: Մի խոսքով` պատենտային ազատությունն է պատճառը, որ ԱՄՆ-ում տարեկան գրանցվում են հարյուր հազարավոր պատենտներ:

Սակայն, չնայած նման ազատությանը, ԱՄՆ-ում պատենտներ գրանցելն այդքան էլ հեշտ չէ: Սովորաբար դա տևում է 1,5-3 տարի, որի ընթացքում կատարվում են լուրջ ուսումնասիրություններ, ներկայացվում են տարբեր փաստաթղթեր, սխեմաներ և այլն: Նույնիսկ կան ընկերություններ, այսպես կոչված «պատենտային տրոլներ», որոնք գրանցում են պատենտներ միայն այլ ընկերություններից փող ստանալու համար: Ամեն դեպքում, ԱՄՆ-ում գրանցված պատենտը չի գործում օրինակ Հայաստանում, Ռուսաստանում կամ Չինաստանում: Այնպես որ, ԱՄՆ-ում պատենտներ գրանցում են միայն նրանք, ովքեր պատրաստվում են բիզնես վարել ԱՄՆ-ում: Իսկ եթե կա ինչ-որ գաղափար, ալգորիթմ կամ մեթոդ, որը գրանցված է ԱՄՆ-ում, այն հանգիստ կարող է գրանցված չլինել օրինակ Ռուսաստանում:

Սա պատենտների մասին ընդհանուր տեղեկություն էր, առաջին տպավորությունս: Ավելի խորացված այս մասին կգրեմ հետագա հոդվածներում:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

4 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»