Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության պատմություններ

Ինչ անել, երբ գաղափարը չի աշխատում. Path.com-ի պատմությունը

2010թ-ին Դեյվ Մորինն ու իր ընկերը սկսում են իրականացնել իրենց բիզնես գաղափարը` ստեղծելով path.com-ը` սոցիալական ցանց մոբայլ սարքավորումների համար: Նախագիծը սկսում է գործել 2010թ-ի նոյեմբերից: Ահա թե ինչ է պատմում դրա մասին Դեյվը.

«Մենք երկար ժամանակ էինք ծախսել, որպեսզի աշխարհին ներկայացնենք մեր նոր պրոդուկտը և դա մեզ շատ էր դուր գալիս, քանի որ մենք ինքներս էլ օգտագործում էինք այն: Բայց դժվարությունը կայանում էր նրանում, որ մենք առաջին անգամ էինք ինչ-որ բան անում մոբայլ սարքավորումների համար: Չնայած մենք գիտեինք, որ ապագան մոբայլինն է և դրա վրա էր հիմնված մեր ընկերության գաղափարախոսությունը: Այդ պատճառով էլ մենք որոշեցին կայք չբացել:

Մենք գործարկեցինք Path-ի նախնական տարբերակը և ստացանք տարբեր արձագանքներ լրատվամիջոցներից` և՛ լավ, և՛ վատ: Սկզբում Path-ը չհավաքեց այն օգտատերերի քանակը, որը մենք սպասում էինք: Մենք ունեինք ընդամենը ամսեկան մի քանի հարյուր հազար այցելություն: Բայց իրական` ակտիվ օգտատերերի քանակը, ընդամենը 10 000-ն էր: Դա այն արդյունքը չէր, որով մենք կարող էինք «հպարտանալ» մեր ծնողների առջև` դա ոչ ոչինչ էր, ոչ էլ ինչ-որ գլուխգործոց: Մենք շատ բացասական արձագանքներ էինք ստանում…

Դա շատ դժվարին ժամանակներ էին: Մենք ունեինք ներդրողներ, ովքեր հարցեր էին տալիս: Որոշ լրատվամիջոցներ հավատում էին մեզ, որոշներն էլ` հակառակը, ասում էին, որ ոչինչ չստացվեց: Եվ մենք ինքներս էլ սկսեցինք թերահավատորեն մոտենալ մեր աշխատանքին: Այդ ժամանակ մենք շատ էինք լսում ուրիշների կարծիքները, ովքեր ասում էին, որ պետք է հանձնվել: Մենք թարմացումներ քիչ էինք անում և այլևս շատ դժվար էր շարունակել աշխատել պրոդուկտի վրա: Մենք, գործընկերոջս հետ նստած, հարց էինք տալիս իրար` ինչո՞ւ ենք մենք անում սա: Եվ մենք հասկացանք, որ լավագույն պրոդուկտն այն է, որը մարդիկ ստեղծում են, որպեսզի հենց իրենք էլ օգտագործեն այն»:

2011թ-ի ամռանը Դեյվն ու իր գործընկեր Դասթին Միրոն բաժնետերերին ներկայացնում են դիզայնի փոփոխության և սոց. ցանցի պարզեցման նոր ծրագիր: Բաժնետերերը հավանություն են տալիս դրան: Դուրս է գալիս Path-ի 2-րդ տարբերակը և մեկ ամսվա ընթացքում օգտատերերի քանակը կտրուկ աճում է` 30 000-ից մինչև 300 0000: Այսօր արդեն Path-ի միջոցով իրենց կյանքն ընկերների և հարազատների հետ կիսում են մոտ 5 միլիոն մարդ:

Հ.Գ.
Եթե դուք հավատում եք ձեր գաղափարին, երբեք պետք չի հանձնվել:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»