Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Բիզնես և ֆինանսներ

Ինչպես նա ստեղծեց ակնթարթային վճարումների ամենամեծ համակարգը Ռուսաստանում

Անդրեյ Ռոմանենկոն ծնվել է 1979թ-ին: Բիզնեսով սկսել է զբաղվել երիտասարդ տարիքից: Սկզբում նա վաճառում էր վճարային քարտեր, որոնցով կարելի է վճարումներ կատարել տարբեր ծառայությունների դիմաց: Իսկ արդեն 24 տարեկան հասակում նա հիմնադրում է իր ընկերությունը, որն այսօր հայտնի է Qiwi ակնթարթային վճարումների իր բրենդով: Qiwi-ն իրենից ներկայացնում է վճարային տերմինալներ, որոնք տասնյակ հազարներով տեղադրված են աշխարհի տարբեր երկրներում: Դրանք կան նաև Վրաստանում, Աֆրիկայում, Չինաստանում, իսկ, օրինակ, Ղազախստանում Qiwi-ն զբաղեցնում է շուկայի 60%-ից ավելին: Անդրեյ Ռոմանենկոյի ղեկավարած ընկերությունն ավելի շատ կենտրոնանում է զարգացող երկրների վրա, այլ ոչ թե, օրինակ, Եվրոպայի կամ ԱՄՆ-ի:

Qiwi-ի բիզնես մոդելը հետևյալն է. նրանք իրենք չեն տեղադրում իրենց տերմինալները և զբաղվում դրանց ղեկավարմամբ: Qiwi-ն վաճառում է իր տերմինալները երրորդ կազմակերպություններին և զբաղվում է միայն դրանց սպասարկմամբ (ստանալով միջնորդավճարներ): Qiwi-ի նման մեկ տերմինալը հնարավոր է ձեռք բերել 70-90 հազար ռուբլիով: Մարդաշատ հատվածներում տեղադրված Qiwi-ի տերմինալները սկսում են շահույթ բերել մոտ 1 տարվա ընթացքում:

Երբ 2004թ-ին Ռոմանենկոն նոր էր սկսում վաճառել իր տերմինալները, վախ կար, որ դրանք չեն վաճառվի, քանի որ շատերն իրենց վճարումները նախընտրում էին կատարել վճարային քարտերով: Սակայն սպասվածը տեղի չունեցավ: Մեկ տարվա ընթացքում վաճառվեցին մոտ 1000 տերմինալներ և ընկերությունը սկսեց շատ արագ աճել՝ դառնալով միջազգային վճարային համակարգ և առաջ անցնելով բոլոր մրցակիցներից: Qiwi-ն փորձում է իր վճարումները դարձնել նաև սոցիալական: Qiwi-ն ունի ծրագիր iPhone-ի և այլ սմարթֆոնների համար, այն կապված է Skype-ի, տարբեր սոցիալական ցանցերի հետ, Qiwi հաշիվը հնարավոր է լիցքավորել ինտերնետով, բջջային հեռախոսով և այլն: Qiwi-ն աշխատում է նաև տերմինալների վրա գովազդից, որը բերում է ընկերության եկամուտի մոտ 10%-ը: Նա փորձում է նաև աշխատել իր պորտալից, որտեղ իրենց հաշիվները լիցքավորելու կամ այլ գործարքներ կատարելու համար օրեկան մոտ 1,5 միլիոն մարդ է այցելում:

Այսքանն ընդհանուր Անդրեյ Ռոմանենկոյի և Qiwi-ի մասին: Ավելի մանրամասն ինֆորմացիա երիտասարդ գործարարի մասին կարող եք ստանալ այստեղ: Իսկ վերջում հիշեցնեմ կրկին, որ ընդամենը մի քանի օր առաջ Qiwi-ն դուրս եկավ IPO-ի ամերիկյան Nasdaq ֆոնդային բորսայում: Այդ կապակցությամբ իր ֆեյսբուքյան էջում Անդրեյ Ռոմանենկոն գրեց. «Каждой команде желаю пережить такой день! Все возможно, главное работать и верить!»:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»