Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողության գաղտնիքներ

Ջիմ Քոլինզ. ինչպես լավ ընկերությունից դառնալ ՄԵԾ ընկերություն

Ջիմ Քոլինզի «От хорошего к великому» գիրքը մեծ հեղինակություն է վայելում գործարար շրջանակներում: Այն կարդալու մասին «կոչերը» լսել եմ ամենատարբեր մասշտաբի գործարարներից: Գրքի իմաստը հետևյալն է. ինչո՞ւ շատ ընկերություններ հասնում են լավ արդյունքների, բայց երբեք չեն հասնում ՄԵԾ արդյունքների: Ինչո՞ւ շատերն ապրում են լավ կյանքով, բայց չեն ապրում հիշարժան կյանքով: Ի՞նչն է տարբերում ընկերություններին, որոնք հասնում են ՄԵԾ արդյունքների և տարբեր ցուցանիշներով մի քանի անգամ գերազանցում են իրենց մրցակիցներին, նույն այդ մրցակիցներից: 45-րոպեանոց տեսանյութում Ջիմ Քոլինզը խոսում է ՄԵԾ ընկերություններին լավ ընկերություններից տարբերող հատկանիշների մասին: Իր ելույթը նա սկսում է օրինակով (և տեղափոխում այն ընկերությունների վրա), երբ 1911թ-ին երկու տարբեր արշավախմբեր՝ Ռուալ Ամունդսենի և Ռոբերտ Սքոթի ղեկավարությամբ, իրարից անկախ որոշում են հաղթահարել Հարավային բևեռը: Ամուդսենի թիմին դա հաջողվում է. նրանք հետ են վերադառնում ողջ և առողջ և ճիշտ ժամանակին, իսկ Սքոթի թիմը այդպես էլ հետ չի վերադառնում: Ի՞նչն էր տարբերում նրանց: Դիտեք հետաքրքիր տեսանյութը:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»