Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Scribing. ինֆորմացիան մարդկանց հասցնելու նոր տեխնոլոգիա

Կարծում եմ համացանցի տարբեր անկյուններում հանդիպած կլինեք փոքրիկ տեսանյութեր, որոնցում ինչ-որ մեկը խոսում է, ներկայացնում է ինչ-որ պրոդուկտ, իսկ այդ ընթացքում ինչ-որ ձեռք նկարում է պարզ, գրաֆիկական պատկերներ, որոնք արտահայտում են նույն ինֆորմացիան, որն ասում է ձայնը: Այսինքն, դուք միաժամանակ լսում և տեսնում եք նույն բովանդակությունը: Ներկայացումներ (презентация) անելու այս մեթոդը կոչվում է Scribing: Այն հիմնված է մարդկանց կողմից ինֆորմացիան ընկալելու գիտական հիմքերի և հետազոտությունների վրա: Գիտնականների կողմից ապացուցված է, որ ինֆորմացիայի ավելի քան 80%-ը մարդն ընկալում է տեսողական եղանակով: Կրթական ոլորտում հետազոտություններն էլ ցույց են տվել, որ դասախոսությունից 3 օր անց ուսանողների միայն 10%-ն է կարողանում հիշել լսածը, 35%-ը՝ տեսածը, բայց եթե դասախոսությունն անց է կացվել միաժամանակ խոսքով և տեսողական պատկերների օգնությամբ, ապա ուսանողների ավելի քան 65%-ը հիշում են այն:

Առաջիններից մեկը, ով գլխի ընկավ սքրայբինգի արդյունավետության մասին, ամերիկացի ուսուցիչ Պոլ Բոգուշն էր: Բոգուշը հասկացավ, որ կրթական նյութը աշակերտներին հասցնելու տարածված մեթոդը՝ «կարդալ մեկ պարբերություն, ապա պատասխանել հարցերին», արդեն հնացել է: Նա որոշեց աշակերտներին սովորեցնել սքրայբինգի օգնությամբ: Սկզբում նա մի քանի տեսանյութ ցուցադրեց նրանց, որպեսզի համոզվի, որ նոր մոտեցումը գործում է: Ապա հանձնարարեց աշակերտներին վերցնել որևէ նյութ, բաժանել այն 10 տրամաբանական մասերի, թղթի վրա գծել 10-քայլանի աստիճան, ապա յուրաքանչյուր աստիճանի վրա դնել մեկ պատկեր, որը տրամաբանորեն արտահայտում է նյութի այդ հատվածի ողջ իմաստը: Եվ եթե ինչ-որ պատկեր սխալ լիներ, ապա «մարդը կընկներ աստիճանից», այսինքն չէր հասկանա նյութի ողջ իմաստը: Աշակերտներն արեցին դա, ապա պատկերներ նկարելու և ջնջելու պրոցեսը նկարահանեցին և տեղադրեցին այն Youtube-ում: Մյուսներին դա դուր եկավ…

Հ.Գ.
Բիզնեսում սքրայբինգը կարելի է օգտագործել պրոդուկտը մարդկանց արագ և մատչելի ներկայացնելու համար: Մարդիկ մտնում են որևէ կայք և պետք է հասկանան, թե որտեղ են իրենք հայտնվել և ինչ է իրենց առաջարկվում: Դրա համար նրանք կարող են կարդալ երկար տեքստեր կամ կարող են դիտել 1-2 րոպեանոց տեսանյութ, որում գրաֆիկական պատկերների օգնությամբ կարճ, բայց հասկանալի, բացատրվում է պրոդուկտի ողջ իմաստը:

Եվ վերջում, ուզում եմ ներկայացնել սքրայբինգի մեկ վառ օրինակ Քեն Ռոբինսոնի «Նոր հայացք կրթական համակարգին» թեմայով:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

5 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»