Երբ սկսեցի այս գիրքը գրել, գլխավոր մտահոգություններիցս մեկն այն էր, թե ինչ կհասկանան մարդիկ՝ «ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» արտահայտությունը լսելով: Այլ կերպ ասած` ի՞նչ է մեզ համար «ոչ ստանդարտ» մտածելակերպը: Եթե հարցնեք ինչ-որ մեկին՝ «Երևակայիր մի բան, որը ստանդարտներից դուրս է», ամենաանհավանական պատասխաններում հավանաբար կլսեք այն մասին, թե ինչպես է մարդը թռչում, պատի միջով անցնում, ճանապարհորդում տիեզերքում, այլմոլորակայինների հետ շփվում, կենդանիների լեզվով խոսում, ջրի տակ շնչում, չորս ձեռք կամ երեք աչք ունի, ուրիշների մտքերն է կարդում, ապրում է առանց սնվելու և այլն, և այլն: Սա է միջին վիճակագրական մարդու մտքի ամենաընդարձակ սահմանը: Իրականում այս մտքերն ու պատկերացումները չի կարելի «ոչ ստանդարտ» անվանել: Մարդիկ, փորձելով մտածել ստանդարտներից դուրս, չեն էլ կռահում, որ շարունակում են մնալ ստանդարտների ներսում:


   


Ստարտափ

Վարպետության դաս Բոբ Դորֆից

Բիզնես գործունեությունը նա սկսել է 12 տարեկանում: 22 տարեկանում իր հյուրասենյակում նա հիմնում է Dorf+Stanton Communications ընկերությունը, որը սկզբում ուներ ընդամենը 2 աշխատող, որոնցից մեկը հենց Բոբն էր: Վաճառքի պահին՝ 1989թ-ին, ընկերությունն արդեն ուներ 150 աշխատող, իսկ վաճառքի գինը կազմում է 6.4 միլիոն դոլար: Այդ ժամանակվանից սկսած նա ստեղծել է 6 ընկերություններ, մասնակցություն է ունեցել ավելի քան 20 ստարտափների ստեղծման գործում՝ ներդնելով միջոցներ, օգնելով և խորհրդատվություն անցկացնելով: Նա Բոբ Դորֆն է՝ Սիլիկոնային հովտի գուրուներից մեկը: Նա ելույթներ է ունենում և վարպետության դասեր է անցկացնում խոշորագույն ընկերությունների համար ԱՄՆ-ում և ողջ աշխարհում: Նման դասերից մեկն էլ ներկայացնում եմ այս հոդվածում: Վայելեք և սովորեք:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»