Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

Google-ը ներսից. National Geographic

Որպեսզի հասկանաք, թե ինչ հսկայական ընկերություն է Google-ը, դիտեք National Geographic-ի նկարահանած այս տեսանյութը: Եթե ամենասկզբում Google-ը միայն որոնում էր, որը հիմնված էր հետևյալ ալգորիթմի վրա՝ «ավելի մեծ կշիռ ունեն այն կայքերը, որոնց վրա ավելի շատ հղում կա», ապա այսօր Google-ը տասնյակ տարբեր ծառայություններ է, միլիարդների եկամուտ: Google-ը սովորական ընկերություն չէ (ինչպես իրենք են ասում), և նրանք չեն էլ պատրաստվում այդպիսին դառնալ: Google-ը փորձում է իր շուրջը հավաքել աշխարհի ամենախելոք մարդկանց, որոնք, օրինակ, իրենց աշխատելաժամանակի 20%-ը տրամադրում են նրան, ինչն իրենց է հետաքրքիր: Եվ զարմանալի չէ, որ այդ մարդկանցից շատերը, հեռանալով Google-ից, բացում են իրենց ընկերություններն ու ստարտափները: Դիտեք «աշխարհը փոխած» ընկերության մասին պատմող տեսանյութը:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

4 մեկնաբանություն

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»