Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Մարքեթինգ

Մարքեթինգային գործիք Ձեր նորությունը աշխարհին հասցնելու համար. Helpareporter.com

Եթե դուք ունեք բիզնես, նոր պրոդուկտ եք ստեղծում, նոր նախագիծ եք սկսում կամ դուրս է եկել Ձեր ընկերության կողմից գրված խաղի նոր տարբերակը, ապա թե ինչ հաջողության կհասնի Ձեր պրոդուկտը և ինչ տարածում կստանա, անմիջապես կախված է նրանից, թե որքան մարդ դրա մասին կիմանա: Իսկ այստեղ շատ մեծ դեր են խաղում լրատվական աղբյուրները: Եթե խոսքը գնում է օնլայն բիզնեսի մասին, ապա հատկապես մեծ է օնլայն լրատվական աղբյուրների դերը՝ լրատվական կայքեր, բլոգներ, օնլայն ամսագրեր, թեմատիկ պորտալներ, և այլն: Եթե Ձեր շուկան Հայաստանն է, ապա Ձեր նորությունը տարածելու համար ավելի ճիշտ է անմիջապես կապվել լրատվական աղբյուրի հետ, քանի որ այլընտրանքային տարբերակներ մեզ մոտ առայժմ չկան: Սակայն եթե խոսքը միջազգային շուկայի մասին է, կան մի շարք ծառայություններ, որոնք կօգնեն Ձեզ տարածել Ձեր պրոդուկտի, բիզնեսի կամ ընկերության մասին ինֆորմացիան տարբեր լրատվական աղբյուրներում: Նման ծառայություններից մեկի մասին էլ կխոսեմ այսօր:

Helpareporter.com կայքը հնարավորություն է տալիս կապ հաստատել լրագրողների և «լուրերի աղբյուր» հանդիսացող մարդկանց միջև: Եթե կարճ ներկայացնեմ, մեխանիզմը հետևյալն է. կայքում գրանցված լրագրողները հարցում են կատարում կայքում գրանցված «աղբյուր» հանդիսացող մարդկանց շրջանակում, թե ինչ նորություններ է իրենց հետաքրքրում և եթե դուք ունեք նման նորություն, կամ Ձեր փորձը և գիտելիքները թույլ են տալիս պատասխանել լրագրողներին հետաքրքրող հարցերին, ապա դուք կապվում եք տվյալ լրագրողի հետ և ներկայացնում ձեր ինֆորմացիան: Եվ եթե լրագրողին Ձեր ինֆորմացիան հետաքրքիր է, ապա այն անվճար տեղադրվում է համապատասխան լրատվական կայքում, բլոգում կամ օնլայն ամսագրում:

Այժմ մի փոքր ավելի մանրամասն: Սկզբում դուք պետք է գրանցվեք կայքում որպես «աղբյուր» կամ որպես լրագրող (Sources կամ Reporters): Քանի որ մենք ներկայացնում ենք բիզնեսը, մենք կգրանցվենք որպես «աղբյուր»: Գրանցումից հետո օրեկան 3 անգամ Ձեր էլեկտրոնային հասցեին գալիս է ցանկ, թե որ լրատվական աղբյուրին ինչ նորություն է հետաքրքրում: Օրինակ, Business News Daily-ին հետաքրքրում են ընկերություններ, որոնք օգտագործում են 3D տեխնոլոգիաներ, կամ Forbes-ին հետաքրքրում են բիզնեսներ, որոնց հիմնադիրները կանայք են: Իսկ նման հարցումների քանակը օրեկան միջինում անցնում է 100-ից: Եվ եթե դուք համապատասխանում եք հարցումներից մեկին (կամ մի քանիսին) և կարող եք տրամադրել համապատասխան ինֆորմացիա, ապա նամակում նշված են նաև լրագրողների էլեկտրոնային հասցեները: Դրանց միջոցով դուք անմիջապես կապ եք հաստատում լրագրողի հետ և ուղարկում Ձեր ինֆորմացիան, որն իրականում ձգտելու եք լինի Ձեր ընկերության, բիզնեսի կամ պրոդուկտի մասին կամ ամենաքիչը՝ հղում կատարվի դրանցից որևէ մեկի վրա: Արդյունքում, հանրահայտ միջազգային լրատվական աղբյուրներում կարող է հայտնվել Ձեր ընկերության մասին հոդված, կամ միգուցե մեջբերում Ձեր խոսքերից կամ ցանկացած այլ հղում: Իսկ դա բիզնեսի տեսանկյունից շատ գրավիչ է:

Վերջում ավելացնեմ միայն, որ helpareporter.com-ում (կամ կրճատ HARO-ում) գրանցված են մոտ 100 000 լրատվական աղբյուրներ: Դրանց մեջ են այնպիսի հայտնիները, ինչպիսիք են օրինակ NBC-ն, Entrepreneur Magazine-ը, ABCNews-ը, Yahoo! News-ը, և այլն: Եվ ունենալ հղում նման հեղինակավոր աղբյուրներից որևէ մեկում հատկապես փոքր և սկսնակ բիզնեսների համար, շատ ցանկալի է: Իսկ helpareporter.com-ը տալիս է այդ հնարավորությունը:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

2 մեկնաբանություն

  • Շատ հետաքքրքիր էր, իսկ հայկական կամ հայաստանում բնակվող որևէ անհատի բիզնեսի մասին ինֆորմացիա երբևէ տեսնես եղել է, հետաքրքիր է …. 🙂

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»