Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ ընկերություններ

Լեգենդար ընկերություններ. eBay

Այսօր խոսելու ենք վերջին երկու տասնամյակների աշխարհի խոշորագույն ընկերություններից մեկի՝ eBay-ի մասին: Ամեն ինչ սկսվում է նրանից, որ 90-ականների սկզբներին ֆրանսիական ծագում ունեցող ամերիկացի ծրագրավորող Պիեռ Օմիդյարը փոքրիկ ծրագիր է գրում իր անձնական կայքի համար, որի միջոցով մարդիկ կարող էին աճուրդով վաճառել որևէ ապրանք: Ինչպես հետագայում հաստատում է Օմիդյարը` ծրագիրը նա գրում է օգնելու համար իր հարսնացուին վաճառել չօգտագործվող կոնֆետների տուփը: Եվ այդ փոքրիկ, պարզագույն ծրագիրը տարիների ընթացքում վերածվում է բազմամիլիարդանոց ընկերության: Դիտեք աշխարհի խոշորագույն ինտերնետ աճուրդի մասին պատմող 20-րոպեանոց տեսանյութը:


Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

1 մեկնաբանություն

  • Հետաքրքիր էր իմանալ աշխարհի խոշորագույն ինտերնետ աճուրդային ընկերության ստեղծման պատմությունը, և թե ինչպես է գործում այդ համակարգը:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»