Մարդը պետք է անընդհատ աճի: Այդ աճը կարող է լինել գծային, հարթության մեջ և տարածական: Սովորաբար մենք աճում ենք գծային եղանակով: Այդ գիծը կոչվում է մասնագիտություն: Երբ մենք շեղվում ենք մասնագիտությունից, սկսում ենք զբաղվել նաև հոբբիներով, ժամանակ ենք տրամադրում ինքնազարգացմանը, նոր գիտելիքներ ենք ձեռք բերում, որոնք կապ չունեն մեր հիմնական աշխատանքի հետ, մենք սկսում ենք աճել հարթության մեջ: Դա արդեն լավ է: Այս գրքի միջոցով ես կփորձեմ ձեր մեջ տարածական աճելու ցանկություն արթնացնել: Երրորդ առանցքը մտածողությունն է: Այն զարգանում է, երբ դուք ազատ ժամանակ եք ունենում ոչնչով չզբաղվելու, պարզապես մտածելու համար:


   


Հաջողակ մարդիկ

Ֆինյաս Բարնում. հանճարեղ գործարար և 19-րդ դարի խոշորագույն շոումեն

Երբ ԱՄՆ նախագահ Լինքոլնն ու իր ընտանիքը Քաղաքացիական պատերազմի տարիներին Սպիտակ տանն ընդունում են գեներալ Թոմ Տամին, զրույցի ժամանակ հոգնած, տխուր աչքերով Լինքոլնը հետաքրքրվում է գեներալից, թե ինչ լուծում նա կառաջարկի հետագա ռազմական գործողությունների հետ կապված: «Իմ նախագահ», — պատասխանում է Թոմը, — «իմ ընկեր Բարնումը կարող է կարգավորել այս հարցը մեկ ամսում»: Նման միջամտության Բարնումն այդպես էլ չի արժանանում, բայց այս օրինակը լավագույնս ցուցադրում է, թե ինչպես էին վերաբերվում ամերիկացիներն այս մարդու տաղանդին ու ստեղծարար ունակություններին: Իսկ ո՞վ է նա՝ Ֆինյաս Բարնումը:

Ֆինյաս Բարնումը 19-րդ դարի խոշորագուն գործարարներից է, աշխարհի ամենահարուստ մարդկանցից մեկն ու ամենաճանաչված շոումենը: Նրա թատրոնները, կրկեսներն ու զվարճանքի կենտրոններն այցելում էին միլիոնավոր մարդիկ նույնիսկ ճգնաժամի տարիներին: Նա այն մարդն է, ով սկսեց ցուցադրել աշխարհին յուրահատուկ մարդկանց ունակությունները: Նյու Յորքյան փողոցներով անցնում էին նրա կենդանիները, մասնավորապես աֆրիկայից բերված մի քանի տոննանոց փիղ Ջամբոն, կրկեսում հազարավոր հանդիսատեսներ վայելում էին միաժամանակ 3 բեմահարթակներում տեղի ունեցող ներկայացումները, իր անունով կոչված թանգարանում մարդիկ ծանոթանում էին աշխարհի ամենահազվագյուտ ու յուրօրինակ իրերին ու կենդանիներին: Նա գիտեր, թե ինչպես շփվել մարդկանց, ԶԼՄ-ների հետ, նա տիրապետում էր մարքեթինգային հիանալի մեթոդների, նրան անվանում էին «Շեքսպիր գովազդում»: Նա տալիս էր մարդկանց այն, ինչ նրանց պետք էր, և մարդիկ դրանից գոհ էին մնում:

Բարնումի կյանքը, գործունեությունն ու փորձն այնքան հետաքրքիր է ու ծավալուն, որ նույնիսկ տասնյակ հոդվածներով այն չես ներկայացնի: Հանրահայտ Ջո Վիտալեն իր՝ «Ամեն մի րոպե ծնվում է ևս մեկ գնորդ» գիրքն ամբողջությամբ նվիրել է Բարնումին, նրա մեթոդներին և գործունեությանը: Մենք նույնպես ժամանակ առ ժամանակ կներկայացնենք հոդվածներ այս մարդու կյանքից, կպատմենք նրա կիրառած մարքեթինգային միջոցների մասին: Բայց մինչ այդ ուզում եմ ներկայացնել ձեզ Ֆինյաս Բարնումի մասին պատմող հիանալի գեղարվեստական ֆիլմը: Ճանաչեք նրան, որպեսզի ավելի լավ հասկանաք հետագա հոդվածները: Եթե նույնիսկ մոռանանք Բարնումին՝ ֆիլմն իրենով՝ որպես ֆիլմ, համոզված եմ՝ ձեզ շատ դուր կգա: Վայելեք այն՝ չէ՞ որ այսօր կիրակի է:

Հեղինակի մասին

Հրաչյա Մանուկյան

Անձնային աճի գծով հեղինակ, Հաջողության բլոգի հիմնադիր, «Փոխիր կյանքդ», «Կամքի ուժ. ինչպես ղեկավարել սովորությունները» և «Ստանդարտ մտածելակերպի սահմաններից դուրս» գրքերի հեղինակ:

Մեկնաբանել

error: Կյանքն ավելի հրաշալի է, երբ ստեղծում ես սեփական «բովանդակությունը»